Φώτης Σεργουλόπουλος: Το παρασκήνιο των τηλεοπτικών του συζητήσεων και γιατί δεν προχώρησαν
Ύστερα από δεκαεννέα χρόνια συνεχόμενης τηλεοπτικής παρουσίας, χωρίς να λείψει ούτε μια σεζόν από τα τηλεοπτικά πλατό, φέτος είναι η πρώτη φορά που ο Φώτης Σεργουλόπουλος δεν καλημερίζει, καλησπερίζει ή καληνυχτίζει το τηλεοπτικό κοινό. «Αυτή η χρονιά έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Προσωπικά, αισθάνομαι λίγο ανακουφισμένος. Η ζωή αλλάζει. Δεν μπορείς να είσαι σταθερός και να έχεις εμμονή σε πράγματα και καταστάσεις. Πάντα ήθελα να χαίρομαι την τηλεόραση και να την εκμεταλλεύομαι και όχι να με εκμεταλλεύεται εκείνη. Μου αρέσει λοιπόν, που σε ένα κρίσιμο σημείο για την τηλεόραση βρίσκομαι μακριά από το χαμό που γίνεται, κάτι που μαζί με τη Μαρία αντιληφθήκαμε πως πλησιάζει προτού καν έρθει το καλοκαίρι. Αισθανόμασταν πως η κατάσταση θα έφτανε στο απροχώρητο» λέει.
Ο αποχαιρετισμός και οι προτάσεις
Στις 8 Ιουλίου, ο Φώτης και η Μαρία αποχαιρέτισαν τους τηλεθεατές μέσα από τη συχνότητα του Star και το ΦΜ Live. Ο συγκεκριμένος αποχαιρετισμός ήταν διαφορετικός από τις προηγούμενες χρονιές, καθώς οι παρουσιαστές δεν ανανέωσαν το τηλεοπτικό τους ραντεβού. Μάλιστα, απευθυνόμενος στους τηλεθεατές, ο Φώτης κοίταξε την κάμερα και αποκάλυψε πως έπειτα από επτά χρόνια η εκπομπή έκλεισε τον κύκλο της. «Ήταν μια κοινή απόφαση, του σταθμού και δική μας, να ολοκληρώσουμε την εκπομπή. Με τη Μαρία πάντα το ψάχνουμε. Έχουμε υποστηρίξει πολλά κόνσεπτ και δεν μπορούμε να κάνουμε συνέχεια τα ίδια πράγματα. Ποτέ δεν αποκτήσαμε εμμονές με τα τηλεοπτικά προϊόντα. Ποτέ δεν θέλαμε να ρουτινιάζουμε» εξομολογείται.
Κι ενώ η σεζόν έφτανε στο τέλος, οι υπεύθυνοι του Star είχαν μια πρόταση και την έριξαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. «Μας πρότειναν να αναλάβουμε την πρωινή ζώνη 08.00-10.00. Το συζητούσαμε αρκετό καιρό, αλλά και πάλι, από κοινού, αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε. Εξάλλου, το κανάλι δεν ήθελε να επενδύσει σε μια ζώνη, ειδικά εκείνη την κρίσιμη περίοδο πριν από το διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες. Τελικά, όπως απέδειξε η ιστορία, το κανάλι δεν πήρε άδεια και εκ του αποτελέσματος τα στελέχη έκριναν σωστά και δεν υπέγραψαν συμβάσεις με νέα μπάτζετ και καινούριες εκπομπές. Παράλληλα, η Μαρία είχε δεχτεί μια πρόταση για την παρουσίαση του Shopping Monster (σ.σ. στην πορεία μετονομάστηκε Shopping Star και πρόκειται να το παρουσιάσει η Βίκυ Καγιά) αλλά δεν προχώρησε» εξηγεί.