Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Παναγιώτης Μαυρίκος: Ψάχνουν το μυστικό που χάθηκε στις φλόγες…

Εγκλωβισμένος κι αβοήθητος, ο Παναγιώτης Μαυρίκος, ο εκδότης του «κυκλώματος των εκβιαστών», κάηκε ζωντανός μέσα στην πολυτελή Porsche Cayenne που μέχρι και λίγα εικοσιτετράωρα πριν του είχαν κατάσχει. Το τέλος γράφτηκε στην Αττική Οδό, κυριολεκτικά μέσα σε λίγα λεπτά. Για άλλη μια φορά μέσα σε σχεδόν τρεισήμισι μήνες , ο 42χρονος θα γινόταν πρωτοσέλιδο. Οι τελευταίες ώρες του πριν το μεσημέρι της Πέμπτης, αλλά και οι ενδελεχής έρευνες στο πολυτελές του τζιπ, θα αποκαλύψουν ίσως και το τελευταίο μυστικό που χάθηκε μαζί με τον Μαυρίκο στις φλόγες …

Ο Τάκης από τη Νίκαια, όπως τον γνώριζαν οι δημοσιογράφοι της εποχής τη δεκαετία του’90,  πρωτοβγήκε στο ρεπορτάζ, ως ένας άγνωστος ρεπόρτερ στο κανάλι Telecity του Γιώργου Καρατζαφέρη. Δεν είχε πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του. Είχε όμως φιλοδοξίες, που ήταν πολύ μεγαλύτερες από το «Πειραϊκό» κι ελεύθερο ρεπορτάζ. Γι αυτό και μεταπήδησε στο πολιτικό ρεπορτάζ, μέσα από σχέσεις με παραγοντίσκους της τοπικής αυτοδιοίκησης. Πριν πιάσει το μικρόφωνο, εργαζόταν ως υπάλληλος της ΔΕΗ, γνωρίζοντας εκεί την μετέπειτα σύζυγό του, Ευαγγελία. Οι εποχές που το ζευγάρι προσπαθούσε να τα βγάλει πέρα με τον μισθό του Δημοσίου ξαφνικά πέρασαν ανεπιστρεπτί.

Ο Μαυρίκος, έγινε ιδιοκτήτης τεσσάρων εφημερίδων-με ιστορικούς μάλιστα τίτλους όπως η «Ακρόπολη»- αλλά με κυκλοφορίες που δεν ξεπερνούσαν συνολικά τα 1000 φύλα. Ωστόσο εξασφάλιζε γενναία κρατική διαφήμιση. Αρχικά ο πρώτος τίτλος εφημερίδας που έβαλε στο μάτι και τελικά κατάφερε να αποκτήσει ήταν η «Μεσημβρινή» που ανήκε στην οικογένεια Βαρδινογιάννη, γεγονός για το οποίο οι Βαρδινογιάννηδες κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του και τελικά τα κέρδισαν. Το «κόλπο» του ήταν απλό: O Μαυρίκος, παρακολουθούσε στην Επιτροπή Σημάτων του υπουργείου Εμπορίου τον χρόνο λήξης των σημάτων και μόλις διαπίστωνε ότι οι κάτοχοί τους δεν ανανέωναν τους τίτλους, έσπευδε και τους κατοχύρωνε νομικά. Κάπως έτσι, περιήλθαν στην κατοχή του ιστορικά brands του εγχώριου Τύπου, όπως -πέραν της «Μεσημβρινής», οι «24 ‘Ωρες», η «Επικαιρότητα» και βεβαίως η «Ακρόπολη», που άλλαξε τον τίτλο της στη… δημοτική για να μπορέσει τελικά να τον πάρει.

Σύμφωνα με όσα μαρτυρούν επίσημα στοιχεία και όταν η χώρα είχε μπει ήδη σε τροχιά μνημονίου,  ο Παναγιώτης Μαυρίκος τίναζε στην κυριολεξία την διαφημιστική μπάνκα στον αέρα,  τόσο την περίοδο του Κώστα Καραμανλή, όσο κι εκείνη του Αντώνη Σαμαρά, αποσπώντας τζίρους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα Freddo που κυκλοφορεί…

 

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!