Ο θρύλος Χάρισον Φορντ: Πρώτη υποψηφιότητα για Emmy στα 83 του για το «Shrinking»
Ο θρύλος Χάρισον Φορντ: Μετά από πέντε δεκαετίες εμβληματικών ρόλων, ο διάσημος ηθοποιός κερδίζει την αναγνώριση της Τηλεοπτικής Ακαδημίας
Ο θρύλος Χάρισον Φορντ: Πρώτη υποψηφιότητα για Emmy στα 83 του για το «Shrinking»
Η υποψηφιότητα αυτή αποτελεί μια καθυστερημένη, αλλά άκρως σημαντική αναγνώριση για τον Φορντ, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη ότι η ερμηνεία του στην πρώτη σεζόν της σειράς «Shrinking» είχε λάβει διθυραμβικές κριτικές, αλλά είχε παραδόξως αγνοηθεί από τα μεγάλα βραβεία. Στη σειρά, ο Φορντ υποδύεται τον δρ. Πολ Ρόουντς, έναν απότομο στην αρχή, αλλά βαθιά αξιαγάπητο θεραπευτή και σύμβουλο, ένας ρόλος που του επέτρεψε να αναδείξει μια διαφορετική πλευρά του υποκριτικού του ταλέντου, συνδυάζοντας το χιούμορ με το δράμα. Μέχρι τώρα, η μοναδική του υποψηφιότητα για ένα τόσο σημαντικό βραβείο ήταν αυτή για το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για το θρίλερ του 1985 «Witness», σύμφωνα με το Variety.
Η σειρά «Shrinking», η οποία δημιουργήθηκε από τους Μπρετ Γκόλντσταϊν, Τζέισον Σίγκελ και Μπιλ Λόρενς (τους δημιουργούς της επιτυχημένης σειράς «Ted Lasso»), επέστρεψε για δεύτερη σεζόν φέτος, συνεχίζοντας να εισπράττει εξαιρετικές κριτικές τόσο από τους κριτικούς όσο και από το κοινό. Η επιτυχία της σειράς αποδεικνύεται και από τις συνολικά τέσσερις υποψηφιότητες για Emmy που απέσπασε.
Εκτός από την υποψηφιότητα του Χάρισον Φορντ, η σειρά είναι υποψήφια για Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Κωμική Σειρά για τον πρωταγωνιστή Τζέισον Σίγκελ, Α’ Γυναικείου Ρόλου σε Κωμική Σειρά για την Τζέσικα Γουίλιαμς, καθώς και για το κορυφαίο βραβείο της Καλύτερης Κωμικής Σειράς. Η αναγνώριση αυτή ενισχύει τη θέση του «Shrinking» ως μιας από τις πιο αξιόλογες κωμωδίες των τελευταίων ετών, προσφέροντας έναν συνδυασμό χιούμορ, συγκίνησης και διεισδυτικής ματιάς στην ανθρώπινη ψυχή. Η υποψηφιότητα του Χάρισον Φορντ όχι μόνο επιβεβαιώνει το διαχρονικό του ταλέντο, αλλά και την ικανότητά του να παραμένει επίκαιρος και να εντυπωσιάζει το κοινό και τους κριτικούς, ακόμη και σε έναν χώρο, αυτόν της τηλεόρασης, που δεν τον είχαμε συνηθίσει τόσο συχνά.