Τηλεθέαση: Κονταροχτυπήθηκαν Χρηστίδου – Μάνεσης
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Τηλεθέαση: Κονταροχτυπήθηκαν Χρηστίδου – Μάνεσης. Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Την Κυριακή 25 Μαΐου, σημειώθηκε έντονη «μάχη» για την κορυφή της τηλεθέασης στις πρωινές εκπομπές, με τη Σίσσυ Χρηστίδου και τον Νίκο Μάνεση να κονταροχτυπιούνται για την πρωτιά. Η εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» κατάφερε να επικρατήσει με ελάχιστη διαφορά, επιτυγχάνοντας την πρώτη θέση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, στο δυναμικό κοινό, το «Χαμογέλα και Πάλι» σημείωσε μέσο όρο 13,9%, ενώ το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ακολούθησε με 13,5%. Οι Weekenders κατέγραψαν 8,6%, οι Δεκατιανοί 5,9%, ενώ το «Καλημέρα είπαμε;» περιορίστηκε στο 4,1%.
Στο γενικό σύνολο, ωστόσο, ο Νίκος Μάνεσης κατέκτησε την πρωτιά. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε μέσο όρο 16,5%, αφήνοντας το «Χαμογέλα και Πάλι» στη δεύτερη θέση με 12,2%. Οι Δεκατιανοί έφτασαν το 10,6%, οι Weekenders 8,1%, ενώ το «Καλημέρα είπαμε;» κατέγραψε 3,6%.
Τηλεθέαση: Κονταροχτυπήθηκαν Χρηστίδου – Μάνεσης
Αναλυτικά στοιχεία τηλεθέασης
Δυναμικό κοινό:
-
Χαμογέλα και Πάλι – 13,9%
-
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 13,5%
-
Weekenders – 8,6%
-
Δεκατιανοί – 5,9%
-
Καλημέρα είπαμε; – 4,1%
Γενικό σύνολο:
-
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 16,5%
-
Χαμογέλα και Πάλι – 12,2%
-
Δεκατιανοί – 10,6%
-
Weekenders – 8,1%
-
Καλημέρα είπαμε; – 3,6%
Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση και αφορούν την ώρα μετάδοσης των εκπομπών. Για πιο ακριβή δεδομένα και αναλύσεις, μόνο η Nielsen παρέχει ολοκληρωμένες αναφορές.
Όλα τα viral video εδώ.