Τηλεθέαση: Μάχη για την πρωτιά μεταξύ Μάνεση και Χρηστίδου
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση
Τηλεθέαση: Μάχη για την πρωτιά μεταξύ Μάνεση και Χρηστίδου. Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Ο Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου «μονομάχησαν» για την κορυφή της τηλεθέασης το Σάββατο 3 Μαΐου, με τις πρωινές τους εκπομπές να δίνουν μια σκληρή μάχη. Οι δύο εκπομπές διατήρησαν υψηλά ποσοστά και ήρθαν κοντά, τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, στο δυναμικό κοινό η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε μέσο όρο 12,9%, ενώ το «Χαμογέλα και Πάλι» συγκέντρωσε 11,9%. Ακολουθούν οι Weekenders με 8,9%, οι Δεκατιανοί με 6,9% και το «Καλημέρα είπαμε;» με 2,1%.
Στο γενικό σύνολο, το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» είχε μέσο όρο 17,4%, κατακτώντας την πρωτιά, ενώ το «Χαμογέλα και Πάλι» βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 15,6%. Τρίτοι ήταν οι Δεκατιανοί με 13,7%, ακολουθούμενοι από τους Weekenders με 7% και το «Καλημέρα είπαμε;» με 1,9%.
Δυναμικό κοινό:
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 12,9%
Χαμογέλα και Πάλι – 11,9%
Weekenders – 8,9%
Δεκατιανοί – 6,9%
Καλημέρα είπαμε; – 2,1%
Γενικό σύνολο:
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 17,4%
Χαμογέλα και Πάλι – 15,6%
Δεκατιανοί – 13,7%
Weekenders – 7%
Καλημέρα είπαμε; – 1,9%
Τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν κατά προσέγγιση αποτελέσματα και αφορούν τη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων.
Όλα τα viral video εδώ.