Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Τηλεθέαση: Το Breakfast@Star “έσβησε” τον ανταγωνισμό με double score

Τηλεθέαση: Το Breakfast@Star “έσβησε” τον ανταγωνισμό με double score. Η μάχη για την τηλεθέαση τη Μεγάλη Εβδομάδα έχει πάρει απρόσμενη τροπή, ανατρέποντας τις μέχρι τώρα ισορροπίες στα πρωινά προγράμματα. Αν και τα σχολεία έκλεισαν, γεγονός που παραδοσιακά ενισχύει την τηλεθέαση, κάτι τέτοιο δεν συνέβη φέτος. Αντιθέτως, πολλές εκπομπές σημείωσαν χαμηλές επιδόσεις, με αρκετές να κατρακυλούν σε μονοψήφια ποσοστά – με εξαίρεση τη Φαίη Σκορδά, η οποία τη Δευτέρα διατήρησε μια αξιοπρεπή απόδοση.

Τηλεθέαση: Το Breakfast@Star “έσβησε” τον ανταγωνισμό με double score

Όμως, την Τρίτη της Μεγάλης Εβδομάδας, την έκπληξη έκανε η εκπομπή Breakfast@Star, η οποία κατόρθωσε όχι μόνο να ανακάμψει εντυπωσιακά από το χαμηλό 5% της προηγούμενης ημέρας, αλλά και να εκτοξευτεί στην κορυφή της ζώνης. Το δίδυμο Ελένη Χατζίδου – Ετεοκλής Παύλου πέτυχε μια εντυπωσιακή άνοδο, σημειώνοντας 14,4% στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18-54), αφήνοντας πίσω τους όλους τους ανταγωνιστές.

Η απόδοση αυτή ήταν τόσο ισχυρή, που η εκπομπή του Star κατέγραψε σχεδόν διπλάσιο ποσοστό τηλεθέασης σε σύγκριση με άλλες αντίστοιχες εκπομπές, όπως της Φαίης Σκορδά και της Κατερίνας Καινούργιου, οι οποίες ισοβάθμησαν με 7,2%. Ο Γιώργος Λιάγκας ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 9,7%, ενώ οι «Αταίριαστοι» έφτασαν το 6,4%, και το «Πρωινό ΣουΣού» βρέθηκε ακόμα πιο χαμηλά, με 5,5%. Στο τέλος της κατάταξης τοποθετήθηκε η εκπομπή της ΕΡΤ, «Πρωίαν σε είδον», με μόλις 4,2%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο τηλεθέασης, την πρώτη θέση κατέκτησαν οι Κούτρας και Ντσούνος με τους «Αταίριαστους», συγκεντρώνοντας 13,6%, ενώ το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 ακολούθησε με 10,7%. Πολύ κοντά βρέθηκε και το Breakfast@Star, με 10,6%, αποδεικνύοντας ότι όχι μόνο στο δυναμικό κοινό αλλά και συνολικά, είχε εξαιρετική απήχηση.

Οι εκπομπές Buongiorno και Super Κατερίνα συγκέντρωσαν 8,2% και 7,4% αντίστοιχα, ενώ ο Λάμπρος Κωνσταντάρας στο OPEN περιορίστηκε στο 5,2%. Τέλος, η ΕΡΤ με το «Πρωίαν σε είδον» βρέθηκε στην τελευταία θέση και στο γενικό σύνολο, με 3,6%.

Αυτό το απρόσμενο «μπάσιμο» του Breakfast@Star στην κορυφή δείχνει ότι το κοινό μπορεί να αιφνιδιάσει και να ανταποκριθεί θετικά όταν κάτι τού κινήσει το ενδιαφέρον, ακόμα και σε περιόδους όπως η Μεγάλη Εβδομάδα, όπου οι συνήθειες παρακολούθησης αλλάζουν.


📊 ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ – ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ

Εκπομπή Δυναμικό Κοινό (18-54) Γενικό Σύνολο
Breakfast@Star 14,4% 10,6%
Το Πρωινό (Λιάγκας) 9,7% 10,7%
Buongiorno 7,2% 8,2%
Super Κατερίνα 7,2% 7,4%
Αταίριαστοι 6,4% 13,6%
Πρωινό ΣουΣού 5,5% 5,2%
OPEN (Κωνσταντάρας) 5,2%
Πρωίαν σε είδον (ΕΡΤ) 4,2% 3,6%

 

Όλα τα viral video εδώ.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!