Μαίρη Βιδάλη: Επέστρεψε στο θέατρο μετά τον θάνατο του γιου της
Ο γιος της ηθοποιού έφυγε από τη ζωή στις 19 Ιανουαρίου, έπειτα από δύο χρόνια γενναίας μάχης με μια σπάνια μορφή καρκίνου.
Ο γιος της ηθοποιού έφυγε από τη ζωή στις 19 Ιανουαρίου, έπειτα από δύο χρόνια γενναίας μάχης με μια σπάνια μορφή καρκίνου.
Μαίρη Βιδάλη: Επέστρεψε στο θέατρο μετά τον θάνατο του γιου της. Η Μαίρη Βιδάλη έκανε την επιστροφή της στο θεατρικό σανίδι το Σάββατο, 1η Μαρτίου, 40 ημέρες μετά τον θάνατο του γιου της, Κάρολου Καραχάλιου. Ο γιος της ηθοποιού έφυγε από τη ζωή στις 19 Ιανουαρίου, έπειτα από δύο χρόνια γενναίας μάχης με μια σπάνια μορφή καρκίνου.
Αφού πήρε χρόνο για να θρηνήσει, η καταξιωμένη ηθοποιός επέστρεψε στη σκηνή με την παράσταση «Έτσι Όπως Με Θες», την οποία σκηνοθέτησε η ίδια. Το κοινό την υποδέχτηκε με θερμά χειροκροτήματα στο «Διάχρονο Θέατρο Μαίρης Βιδάλη», δείχνοντας τη στήριξή του στην καλλιτεχνική της πορεία και το προσωπικό της κουράγιο.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Μαίρη Βιδάλη μίλησε για την επιστροφή της στη δουλειά και τις αντιδράσεις που συνάντησε:
«Υπάρχουν σχόλια που λένε, “συγχαρητήρια, τι δύναμη ψυχής”, και άλλα που λένε, “ξεπεράσατε τόσο γρήγορα το πένθος σας;”. Η απάντησή μου είναι απλή: Το κράτος δίνει δύο μέρες πένθους, μετά πρέπει να επιστρέψεις στη δουλειά. Εγώ είχα την πολυτέλεια να μου δώσουν οι συνάδελφοί μου 40 μέρες», ανέφερε.
Η ηθοποιός μίλησε με συγκίνηση για τη μάχη που έδωσε ο γιος της:
«Ο γιος μου ήταν καταδικασμένος από την αρχή λόγω της σπάνιας περίπτωσής του. Τον έχω κλάψει δύο φορές, μία πριν από δύο χρόνια όταν μάθαμε τη διάγνωση, και μία τώρα. Μέχρι την τελευταία στιγμή ελπίζαμε πως θα βρεθεί κάτι από την επιστήμη. Εκείνος ήταν απίστευτα αισιόδοξος και δυνατός, και αυτό ήταν η δική μου ψυχολογική στήριξη. Δεν συζητήσαμε ποτέ για το ‘μετά’. Για μένα δεν υπάρχει ‘μετά’. Νιώθω ότι είναι ακόμα μαζί μου», είπε χαρακτηριστικά.
Στην παράσταση, η ηρωίδα καλείται να αποφασίσει αν αξίζει να παραμείνει με τον άντρα που την άλλαξε για να την κάνει όπως εκείνος ήθελε, ή αν θα επιστρέψει σε κάποιον που την απειλεί με ένα περίστροφο για να μη τη χάσει. Παράλληλα, πρέπει να ανακαλύψει ποια είναι πραγματικά.
Το έργο, γεμάτο μυστήριο και πάθος, εξερευνά την έννοια της ταυτότητας και των κοινωνικών προσδοκιών. Όπως έλεγε ο συγγραφέας του:
«Έχουμε δύο μάσκες. Μία εσωτερική, που γνωρίζουμε μόνο εμείς, και μία εξωτερική, που μας επιβάλλουν οι συνθήκες του κοινωνικού μας περιβάλλοντος.»
Η επιστροφή της Μαίρης Βιδάλη στη σκηνή αποτελεί παράδειγμα δύναμης και αφοσίωσης στην Τέχνη, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής.