Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”;
Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”; Ο Λάκης Λαζόπουλος επιστρέφει για δεύτερη φορά μέσα στον ίδιο μήνα με την εκπομπή του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», η οποία προβάλλεται από το πρόγραμμα του Μεγάλου Καναλιού. Παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό που υπήρχε εκείνη την ώρα με άλλες δημοφιλείς τηλεοπτικές παραγωγές, ο Λάκης Λαζόπουλος κατάφερε να ξεχωρίσει και να βρεθεί ξανά στην κορυφή της τηλεθέασης, κερδίζοντας τη μεγάλη προτίμηση του κοινού.
Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”;
Η εκπομπή, η οποία περνά από κόσκινο την επικαιρότητα με το χαρακτηριστικό χιούμορ του Λάκη Λαζόπουλου, κατάφερε να αποσπάσει εξαιρετικά ποσοστά, παρά το γεγονός ότι άλλες εκπομπές είχαν απέναντί της δημοφιλείς σειρές και ριάλιτι, όπως το MasterChef και το Άγιος Έρωτας. Όμως, η παρουσία του Λάκη Λαζόπουλου ήταν αρκετή για να τον οδηγήσει στην κορυφή, κάτι που αποτυπώνεται στις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen.
Πιο αναλυτικά, το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» συγκέντρωσε 17,4% στο δυναμικό κοινό, ένα εντυπωσιακό ποσοστό που το κατέστησε πρώτο σε αυτήν την κατηγορία, αφήνοντας πίσω του τον Άγιο Έρωτα με 15,6% και το MasterChef με 15,1%. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Αλ Τσαντίρι Νιουζ κατάφεραν να περάσουν στην πρώτη θέση, παρόλο που τα άλλα κανάλια είχαν στη φαρέτρα τους δυνατές παραγωγές, όπως τη μυθοπλασία του Grand Hotel και το ριάλιτι του Ο Τιμωρός.
Στο γενικό σύνολο, η τηλεθέαση του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» έφτασε το 19,7%, καθιστώντας το αδιαφιλονίκητο νικητή στην prime time. Η εκπομπή κατάφερε να ξεπεράσει σε τηλεθέαση ακόμη και το Άγιος Έρωτας, το οποίο συγκέντρωσε 17,9%, και το Grand Hotel, το οποίο έφτασε το 16,9%. Ο Ο Τιμωρός και το MasterChef ακολούθησαν με ποσοστά 14% και 12,6% αντίστοιχα, ενώ η εκπομπή Η Παραλία σημείωσε τη χαμηλότερη τηλεθέαση της βραδιάς με μόλις 2,5% στο δυναμικό κοινό και 3,2% στο γενικό σύνολο.
Η επιτυχία του Λάκη Λαζόπουλου με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αποδεικνύει τη συνεχιζόμενη δυναμική του στην τηλεόραση και την ικανότητά του να προσελκύει το κοινό με την ξεχωριστή του σάτιρα και το χιούμορ. Ακόμη και με τον ανταγωνισμό των μεγάλων τηλεοπτικών παραγωγών, η εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου κατάφερε να ξεχωρίσει και να κατακτήσει την πρωτοκαθεδρία στην τηλεθέαση της συγκεκριμένης ημέρας.
Η τηλεθέαση του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» δείχνει ότι το κοινό εξακολουθεί να εκτιμά τις εκπομπές που σχολιάζουν την επικαιρότητα με έντονη κριτική και σάτιρα, καθώς και την παρουσία ενός τόσο αγαπητού παρουσιαστή όπως ο Λάκης Λαζόπουλος. Παρά τις αλλαγές στις τηλεοπτικές προτιμήσεις, οι εκπομπές του Λάκη Λαζόπουλου διατηρούν τη δημοτικότητά τους και συνεχίζουν να κυριαρχούν στη ζώνη της prime time.
Πίνακας Τηλεθέασης για 26 Φεβρουαρίου:
Εκπομπή | Κανάλι | Δυναμικό Κοινό (%) | Γενικό Σύνολο (%) |
---|---|---|---|
Αλ Τσαντίρι Νιουζ | Mega | 17,4% | 19,7% |
Άγιος Έρωτας | ANT1 | 15,6% | 17,9% |
MasterChef | ΣΚΑΪ | 15,1% | 12,6% |
Grand Hotel | ΣΚΑΪ | 13,4% | 16,9% |
Ο Τιμωρός | Open | 11,9% | 14% |
Η Παραλία | ΣΚΑΪ | 2,5% | 3,2% |
Όλα τα viral βίντεο εδώ