Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Τηλεθέαση: Το MasterChef παίζει “τα ρέστα” του στην prime time

Τηλεθέαση: Το MasterChef παίζει “τα ρέστα” του. Το reality μαγειρικής MasterChef συνεχίζει να κυριαρχεί στην prime time ζώνη, παραμένοντας στην κορυφή της τηλεθέασης παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις σειρές μυθοπλασίας. Την Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου, το MasterChef ήταν το πιο δημοφιλές πρόγραμμα στον τομέα του δυναμικού κοινού, αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά τη σταθερή του δύναμη. Στην ίδια ώρα, ωστόσο, η μάχη για την πρωτοκαθεδρία στο γενικό σύνολο των τηλεθεατών ήταν ιδιαίτερα σφιχτή, με τρία προγράμματα να «μάχονται» για την κορυφή.

Τηλεθέαση: Το MasterChef παίζει “τα ρέστα” του

Αναλυτικά, το MasterChef κατέγραψε τηλεθέαση 16,4% στο δυναμικό κοινό, ενώ το τηλεοπτικό δράμα Άγιος Έρωτας ακολούθησε με 14,7%. Το Grand Hotel, που προσπαθεί να καθιερωθεί στη ζώνη του, σημείωσε 11,8% και η Γη της Ελιάς εξακολουθεί να διατηρεί τη σταθερότητά της με 10,9%, αν και παρατηρήθηκε μια μικρή μείωση συγκριτικά με προηγούμενα επεισόδια. Στο μεταξύ, η σειρά Διάφανη Αγάπη του Alpha δεν φαίνεται να βρίσκει τον ρυθμό της, καθώς περιορίστηκε στο 6,4%, γεγονός που αποδίδεται ίσως στις συνεχείς αλλαγές του προγραμματισμού, οι οποίες ενδέχεται να έχουν απογοητεύσει το τηλεοπτικό κοινό. Η τηλεθέαση για την εκπομπή Παραλία της ΕΡΤ ήταν ακόμη πιο χαμηλή, αγγίζοντας το 3%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, οι διαφοροποιήσεις μεταξύ των προγραμμάτων ήταν ελάχιστες, δημιουργώντας μια σφιχτή μάχη για την πρωτοκαθεδρία. Παρά το γεγονός ότι το MasterChef κράτησε τη σταθερή του θέση στο δυναμικό κοινό, στο γενικό σύνολο το Άγιος Έρωτας κατέγραψε το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης με 16,8%, ενώ το Grand Hotel έφτασε πολύ κοντά, με 16,7%. Η Γη της Ελιάς βρισκόταν επίσης σε πολύ κοντινές επιδόσεις, σημειώνοντας 16,1%, αποδεικνύοντας τη δημοφιλία της. Το MasterChef είχε μία μικρή μείωση, καταγράφοντας 12,9% στο γενικό σύνολο, ωστόσο παραμένει σε αξιοσημείωτα επίπεδα. Στο χαμηλότερο επίπεδο της τηλεθέασης, η Διάφανη Αγάπη έφτασε στο 6,9%, ενώ η Παραλία σημείωσε ένα πολύ χαμηλό 4%, υπογραμμίζοντας τη δυσκολία των συγκεκριμένων προγραμμάτων να κερδίσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.

Συνολικά, το MasterChef παραμένει σταθερά στην κορυφή όσον αφορά το δυναμικό κοινό, συνεχίζοντας να αποτελεί το πιο δημοφιλές τηλεοπτικό πρόγραμμα στην prime time ζώνη, ενώ η μάχη για την πρωτοκαθεδρία στο γενικό σύνολο συνεχίζει να είναι αμφίρροπη. Το γεγονός ότι τα προγράμματα μυθοπλασίας όπως ο Άγιος Έρωτας και το Grand Hotel παραμένουν κοντά στις τηλεθεάσεις του MasterChef, καταδεικνύει την υψηλή ποιότητα του ανταγωνισμού στην ελληνική τηλεόραση, ενώ η μικρή πτώση των τηλεθεάσεων για σειρές όπως η Διάφανη Αγάπη και η Παραλία ενδέχεται να συνδέεται με τις αλλαγές στα προγράμματα και την ανάγκη για ανανέωση και προσαρμογή στις ανάγκες του τηλεοπτικού κοινού.

Η τηλεθέαση συνεχώς αποδεικνύει την τάση που επικρατεί στην ελληνική τηλεόραση, όπου τα τηλεοπτικά ριάλιτι και οι σειρές μυθοπλασίας συνυπάρχουν στον ανταγωνιστικό χώρο, με τα ριάλιτι να φαίνεται να διατηρούν την προτίμηση των τηλεθεατών στην prime time ζώνη.

Τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

  1. MasterChef – 16,4%
  2. Άγιος Έρωτας – 14,7%
  3. Grand Hotel – 11,8%
  4. Η Γη της Ελιάς – 10,9%
  5. Διάφανη Αγάπη – 6,4%
  6. Η Παραλία – 3%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

  1. Άγιος Έρωτας – 16,8%
  2. Grand Hotel – 16,7%
  3. Η Γη της Ελιάς – 16,1%
  4. MasterChef – 12,9%
  5. Διάφανη Αγάπη – 6,9%
  6. Η Παραλία – 4%

Όλα τα viral video εδώ.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!