Ντέιβιντ Μπέκαμ: Οι χρυσές business και τα κέρδη εκατομμυρίων
Ντέιβιντ Μπέκαμ: Οι χρυσές business και τα κέρδη εκατομμυρίων. Ο πρώην άσος του ποδοσφαίρου έχει κερδίσει 35,8 εκατ. δολάρια για τη χρήση του ονόματος του
Ντέιβιντ Μπέκαμ: Οι χρυσές business και τα κέρδη εκατομμυρίων. Οτι πιάνει γίνεται χρυσός. Το brand name Ντέιβιντ Μπέκαμ πουλάει σαν τρελό και φέρνει δεκάδες εκατομμύρια στον άλλοτε άσο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ έχει κερδίσει 35,8 εκατ. δολάρια σε μερίσματα από την επιχείρηση που χορηγεί άδεια χρήσης του ονόματός του σε προϊόντα, που κυμαίνονται από τα παλτά Boss μέχρι την μπύρα Stella Artois και τα στρώματα Tempur.
Ντέιβιντ Μπέκαμ: Οι χρυσές business και τα κέρδη εκατομμυρίων
Οι αναφορές της DRJB Holdings, της κύριας εταιρείας χαρτοφυλακίου πίσω από το εμπορικό σήμα Beckham, δείχνουν ότι υπερδιπλασίασε τα κέρδη προ φόρων από 16,2 εκατ. δολάρια σε 36,2 εκατ. δολάρια κατά το έτος έως τον Δεκέμβριο του 2023.
Στον πρώην ποδοσφαιριστή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ καταβλήθηκαν 12,8 εκατ. δολάρια ως μέρισμα για το οικονομικό έτος 2023 και άλλα 23 εκατ. δολάρια μετά το τέλος του έτους αυτού, ανεβάζοντας τη συνολική πληρωμή του σε σχεδόν 36 εκατ. δολάρια. Τα αποτελέσματα ήταν τα πρώτα από τότε που ο Μπέκαμ πούλησε τον έλεγχο της DRJB στον αμερικανικό όμιλο αδειοδότησης Authentic Brands, ο οποίος του κατέβαλε ένα μείγμα 269 εκατ. δολαρίων σε μετοχές και μετρητά για το 55% των μετοχών. Ο ίδιος κατέχει τώρα το 45%.
Συμπεριλαμβανομένων των μερισμάτων από τις λεγόμενες προνομιούχες μετοχές, που ανήκουν στην Authentic, η DRJB έχει καταβάλει 124 εκατ. δολάρια. Τα έσοδα της DRJB, η ονομασία της οποίας προέρχεται από τα αρχικά του ονόματος Ντέιβιντ Ρόμπερτ Τζόζεφ Μπέκαμ, περιλάμβαναν έσοδα από το «Μπέκαμ», το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή του ποδοσφαιριστή και της συζύγου του, Βικτόρια, σχεδιάστριας μόδας και πρώην μέλους των Spice Girls, το οποίο προβλήθηκε τον Οκτώβριο του 2023.
Την παραγωγή της σειράς σε τέσσερα μέρη ανέλαβε ο Ομιλος «The Studio 99», ο οποίος ανήκει στην DRJB. Είπε ότι ήταν «μια τεράστια επιτυχία», καθώς κατέκτησε μια θέση στην πρώτη δεκάδα και στις 90 χώρες όπου το Netflix παρακολουθεί τα νούμερα θέασης.
Η DRJB εισέπραξε επίσης αμοιβές από το όνομα και το πρόσωπο του Μπέκαμ, που εμφανιζόταν σε διαφημίσεις για ρολόγια Tudor, βιντεοπαιχνίδια EA Sports, αυτοκόλλητα ποδοσφαίρου Panini, αθλητικά είδη Adidas, κάψουλες καφέ Nespresso, αρώματα Coty και την Uber Eats, την υπηρεσία παράδοσης φαγητού.
Ο Μπέκαμ, 49 ετών, σταμάτησε να παίζει επαγγελματικό ποδόσφαιρο το 2013, αλλά η παγκόσμια απήχησή του συνέχισε να αυξάνεται, σύμφωνα με την DRJB: οι συνολικοί οπαδοί στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Instagram, Facebook και στις κύριες κινεζικές ιστοσελίδες αυξήθηκαν κατά 16,4 εκατομμύρια σε 163 εκατομμύρια. Η DRJB έχει κερδίσει αμοιβές από ποικίλες κατηγορίες προϊόντων, από τον αθλητισμό, τα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία έως τα αυτοκίνητα, τα αρώματα, τα γυαλιά και τα είδη πολυτελείας.
Ενώ οι επικριτές έχουν προτείνει ότι η συλλήβδην έκθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε υποτίμηση της απήχησής του στους καταναλωτές, αν επεκτεινόταν υπερβολικά, η DRJB ζητωκραύγασε «την εμβέλεια και την εμπορευματοποίηση» του εμπορικού σήματος. Πρόσφατες χορηγίες περιλαμβάνουν το AliExpress, ενός κινεζικού διαδικτυακού λιανοπωλητή, και τις αεροφριτέζες SharkNinja.
Η σύνδεση με την Authentic έφερε «συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη του εμπορικού σήματος David Beckham μέσω νέων στρατηγικών χορηγιών, ψηφιακών συνεργασιών, δημιουργίας περιεχομένου και νέων καταναλωτικών προϊόντων», δήλωσε η DRJB στις αναφορές, που θα κατατεθούν σύντομα στο Companies House (μητρώο εταιρειών του Η.Β.).