Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Σε «οδό Κώστα Σημίτη» θα μετονομαστεί δρόμος της Αθήνας

Το ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας

Το όνομα του Κώστα Σημίτη, που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, θα πάρει δρόμος της Αθήνας, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, κατά τη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία ήταν και η πρώτη για το 2025.

Πριν την έναρξη, τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του πρώην πρωθυπουργού.

Σε «οδό Κώστα Σημίτη» θα μετονομαστεί δρόμος της Αθήνας

Η συνεδρίαση είχε αρκετές εντάσεις και πολλές αντεγκλήσεις ως προς τα άλλα ζητήματα που συζητήθηκαν σήμερα, όπως αυτό της μη ανανέωσης της σύμβασης τριών εργαζομένων στον σταθμό «Αθήνα 9,84».

Ακόμη, εντός ημερησίας διάταξης υπήρξε ενημέρωση γύρω από το ζήτημα των τελών ταφής και της αύξησης που επέβαλε αρχικά ο ΕΔΣΝΑ και που τελικά απέσυρε.

Ο Κώστας Σημίτης

Ο Κώστας Σημίτης (Πειραιάς, 23 Ιουνίου 1936 – Κόρινθος, 5 Ιανουαρίου 2025) ήταν Έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου και πολιτικός, ο οποίος διετέλεσε πρωθυπουργός της Ελλάδας (18 Ιανουαρίου 1996 – 10 Μαρτίου 2004), καθώς και πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. (30 Ιουνίου 1996 – 8 Φεβρουαρίου 2004). Κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργίας του, ολοκληρώθηκε η ένταξη της Ελλάδας στην Οικονομική και Νομισματική Ένωση το 2001 και η είσοδος της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2004.

Επί πρωθυπουργίας Σημίτη κατασκευάστηκαν ή ολοκληρώθηκαν διάφορα έργα υποδομής, τα λεγόμενα «μεγάλα έργα». Ανάμεσα στα έργα που έγιναν ξεχωρίζουν το Μετρό της Αθήνας, το Τραμ της Αθήνας, το νέο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η Αττική Οδός (έργο για το οποίο διατυπώθηκαν ενστάσεις σε ότι αφορά το κόστος του και ειδικότερα το τελικό ποσό του 1 τρισ. δρχ. σε σχέση με τα 524 δισ. της αρχικής σύμβασης, η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και η Εγνατία Οδός, έργο για το οποίο ασκήθηκε κριτική σε ότι αφορά την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.

Σημαντική κριτική ασκείται για τον τρόπο με τον οποίο ανατέθηκαν τα δημόσια έργα. Ο μαθηματικός τύπος καθιερώθηκε επί κυβέρνησης Σημίτη και βοήθησε στην ταχύτερη εκτέλεση των έργων. Κατηγορήθηκε όμως από μερίδα του τύπου ότι οδήγησε σε φαινόμενα διαπλοκής και σε αύξηση του τελικού κόστους των έργων. Τελικά καταργήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2004, λίγους μήνες μετά την αλλαγή της κυβέρνησης. Επίσης, τα έργα για την κατασκευή του Μετρό της Θεσσαλονίκης, αν και εξαγγέλθηκαν πολλές φορές, εν τούτοις δεν ξεκίνησαν επί της κυβέρνησής του.

Όλα τα viral video εδώ.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!