Τζούλια Ρόμπερτς: Γιατί απέρριψε το σίκουελ του Notting Hill
Ο Ρίτσαρντ Κέρτις ήθελε να συνεχίσει την ιστορία της επιτυχημένης ταινίας Notting Hill αλλά η Τζούλια Ρόμπερτς δεν συμφώνησε
Το Notting Hill παραμένει μία από τις κλασικές ρομαντικές κομεντί των ’90s και πολλοί θα ήθελαν να δουν μια συνέχεια στην ιστορία των χαρακτήρων της Τζούλια Ρόμπερτς και του Χιου Γκραντ.
Όπως αποκάλυψε όμως ο σεναριογράφος Ρίτσαρντ Κέρτις, η ιδέα για σίκουελ έφτασε κοντά στο να υλοποιηθεί, αλλά τελικά ναυάγησε.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Κέρτις εξήγησε πώς η Τζούλια Ρόμπερτς έβαλε τέλος στα σχέδια για μια συνέχεια και αποκάλυψε τον λόγο πίσω από την απόφασή της.
Μιλώντας στο IndieWire, ανέφερε ότι η ηθοποιός δεν συμφωνούσε με την κατεύθυνση που είχε πάρει το σενάριο για το σίκουελ. «Προσπάθησα να γράψω ένα σίκουελ για το Notting Hill, όπου οι χαρακτήρες θα χώριζαν, αλλά η Τζούλια [Ρόμπερτς] θεώρησε ότι ήταν πολύ κακή ιδέα», παραδέχθηκε ο Κέρτις.
‘Notting Hill’ Writer Richard Curtis Reveals Why Julia Roberts Turned Down Sequel https://t.co/tzIfTzXYqG
— The Hollywood Reporter (@THR) November 27, 2024
Ο Κέρτις, πλέον, φαίνεται να έχει αφήσει πίσω του την ιδέα της επιστροφής σε παλιές ταινίες. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Σε αυτό το στάδιο της καριέρας μου, προτιμώ να εστιάζω σε καινούρια πράγματα όσο περισσότερο μπορώ».
Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ (Notting Hill) είναι βρετανική αισθηματική κομεντί, παραγωγής 1999 σε σκηνοθεσία Ρότζερ Μίσελ. Το σενάριο έγραψε ο Ρίτσαρντ Κέρτις, σεναριογράφος της ταινίας Τέσσερις γάμοι και μία κηδεία (Four Weddings and a Funeral, 1994). Πρωταγωνιστούν οι Τζούλια Ρόμπερτς και Χιου Γκραντ. Ο άσημος ιδιοκτήτης ταξιδιωτικού βιβλιοπωλείου, Γουίλ, βρίσκει τον έρωτα της ζωής του στο πρόσωπο της διάσημης Αμερικανίδας ηθοποιού Άννα Σκοτ. Όταν αυτή ανταποκρίνεται, ο Γουίλ γρήγορα θα συνειδητοποιήσει πόσο δύσκολο είναι να έχεις σχέση με μια σταρ του κινηματογράφου.
Το Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους των Ηνωμένων Πολιτειών στις 28 Μαΐου 1999 και στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 21 Μαΐου 1999. Απέσπασε εξαιρετικά σχόλια από τους κριτικούς, έγινε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία αποφέροντας 363,8 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και έλαβε τρεις υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα.
Όλα τα viral video εδώ.