Θεατές σε σοκ και με ναυτία σε όπερα με λεσβιακό σεξ, γυμνές καλόγριες και άφθονο αίμα
Σε τρεις περιπτώσεις χρειάστηκε να κληθεί γιατρός (βίντεο)
Ιατρική βοήθεια χρειάστηκαν 18 θεατές της παράστασης της Όπερας της Στουτγκάρδης, καθώς όπως φαίνεται δεν μπορούσαν να διαχειριστούν το θέαμα.
Όπως αναφέρει το Spiegel, οι προκλητικές σκηνές φέρεται να τάραξαν τους θεατές με 18 να παραπονιούνται από ναυτία. Σε τρεις περιπτώσεις, δε, χρειάστηκε να κληθεί γιατρός.
Η όπερα εμπνέεται από το έργο που θέλησε να παρουσιάσει ο Πάουλ Χίντεμιτ στην Όπερα της Στουτγκάρδης το 1921. Το έργο όμως θεωρήθηκε και βλάσφημο και η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε την επόμενη χρονιά στην Φρανκφούρτη.
Τώρα, η Κρατική Όπερα της Στουτγάρδης έχει συμπεριλάβει στο πρόγραμμά της μια παράσταση όπερας εμπνευσμένη από το έργο του Χίντεμιθ, ωστόσο, φαίνεται να προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις.
Παράσταση αυστηρά άνω των 18 ετών
Η παράσταση είναι αυστηρά άνω των 18 ετών λόγω των σκηνών που περιλαμβάνει. «Ο Μπαχ συναντά το μέταλ, οι Weather Girls τον Ραχμάνινοφ – και οι γυμνές καλόγριες τα πατίνια», συνοψίζει την παράσταση η ιστοσελίδα της Κρατικής Όπερας της Στουτγάρδης.
Η φεμινιστική όπερα περιλαμβάνει σκηνές λεσβιακού σεξ, αληθινό αίμα και τραυματισμούς, καθώς και γυμνές καλόγριες που κάνουν πατινάζ με ρόλερ. Σε άλλη σκηνή μία ηθοποιός με νανισμό, ντυμένη ως πάπας, σηκώνεται στον αέρα και περιστρέφεται από ένα ρομποτικό χέρι, ενώ σε άλλη ερμηνεύει τραγούδια του Έμινεμ ως Ιησούς.
Σε μια άλλη σκηνή, «πτώματα» κρεμιούνται στον τοίχο για να μιμηθούν τον Χριστό πάνω στον σταυρό, πριν αρχίσουν να χύνονται πάνω τους δεξαμενές με ψεύτικο αίμα. Ένας κριτικός περιέγραψε λεπτομερώς τη στιγμή που προκαλείται τραυματισμός σε έναν από τους ηθοποιούς ζωντανά επί σκηνής.
Η όπερα προτείνει την παράσταση σε κοινό που «τολμά στην αναζήτηση νέων θεατρικών εμπειριών», όπως λέει στην αρχική της σελίδα.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της όπερας, τίποτα δεν θα αλλάξει σε σχέση με τις πέντε βραδιές που έχουν ακόμη προγραμματιστεί. Ναυτία και λιποθυμία εμφανίζονται συνέχεια, είπε. Σύμφωνα με το Spiegel, ο εκπρόσωπος της όπερα είναι πεπεισμένος ότι ουσιαστικά υπήρχαν θεατές «που ήξεραν πού έμπαιναν».