Στην έντυπη OnTime – Η Σίλια Κριθαριώτη “κατακτά” το Harrods: Η Κέιτ Μος στη νέα καμπάνια της Ελληνίδας σχεδιάστριας
Η διεθνούς φήμης Ελληνίδα σχεδιάστρια Σίλια Κριθαριώτη επέλεξε τη Βρετανίδα super model Κέιτ Μος προκειμένου να πρωταγωνιστήσει στη νέα καμπάνια της, για την κολεξιόν της που διατίθεται από σήμερα στo πολυτελές πολυκατάστημα του Λονδίνου, το Harrods.
Την ανακοίνωση έκανε η ίδια η σχεδιάστρια στο λογαριασμό της στο Instagram, όπου δημοσίευσε και κάποιες εντυπωσιακές εικόνες από το φωτογράφο Nikolai von Bismarck, που είναι και ο σύντροφος της Βρετανίδας σταρ. Η 49χρονη Κέιτ Μος έχει γράψει ιστορία στο χώρο της μόδας, καθώς υπήρξε πρωταγωνίστρια σε glamorous φωτογραφίσεις και editorials, ενώ έχει περπατήσει στις πιο διάσημες πασαρέλες. Υπήρξε το σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής, ένα από τα πιο επιβλητικά πρόσωπα στο χώρο της μόδας, αλλά και μια ιδιαίτερη προσωπικότητα.
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που ανακοινώνω τη θρυλική Κέιτ Μος. Η @katemossagency πρωταγωνιστεί στην καμπάνια Celia KrithariotiX@harrods! Ήταν φυσικό να της ζητήσουμε να είναι το πρόσωπο της καμπάνιας μας, καθώς είναι η επιτομή της βρετανικής μόδας, που ξεπερνά τις γενιές με τη διαχρονική ομορφιά της, την κομψότητα και την επιρροή της στην παγκόσμια σκηνή της μόδας” ανέφερε στην ανάρτησή της στο Ιnstagram η Σίλια Κριθαριώτη.
Η «ΟΝ time» επικοινώνησε με τη διεθνούς φήμης Ελληνίδα σχεδιάστρια, ενώ η ίδια βρισκόταν στο Λονδίνο, καθώς από σήμερα ξεκινά να διατίθεται η κολεξιόν της στα Harrods, και μας μίλησε για το μεγάλο επαγγελματικό βήμα της. «Από την εποχή του περίφημου κόκκινου φορέματός μου, το οποίο επέλεξε η Κιμ Καρντάσιαν και των ολοκέντητων bodysuits της Τζένιφερ Λόπεζ, είχαμε αιτήματα από φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο για συνεργασία, τα οποία εντείνονταν κάθε φορά που μια δημιουργία μου εμφανιζόταν στα κόκκινα χαλιά ή σε editorial διεθνούς περιοδικού. Το Harrods ήρθε την κατάλληλη στιγμή. Αποφάσισα ότι ήρθε η στιγμή να μπορούν να βρουν πιο εύκολα το brand κι έτσι προετοίμασα μια συλλογή demi couture με την επιμέλεια της υψηλής ραπτικής σε διαφορετικά μεγέθη. Το Λονδίνο είναι, εξάλλου, μητρόπολη της μόδας και του social life» μας είπε η Σίλια Κριθαριώτη.
Το κόκκινο φόρεμα
Σχετικά με το κόκκινο φόρεμα της Κιμ Καρντάσιαν, το οποίο έγραψε ιστορία, η Σίλια Κριθαριώτη αναφέρει: “Την εποχή που άρχισα να δραστηριοποιούμαι στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στο Λος Άντζελες, η ίδια η Κιμ Καρντάσιαν επέλεξε το περιβόητο κόκκινο φόρεμα για το πάρτι του Έλτον Τζον μετά τα Όσκαρ. Αυτό ήταν σταθμός για την Κιμ Καρντάσιαν στο χώρο της μόδας. Ένα όνειρο της ζωής της ήταν να μπει εξώφυλλο στην αμερικανική “Vogue”, αλλά τα αιτήματά της δεν γίνονταν δεκτά. Μόλις όμως την είδαν με το κόκκινο φόρεμα, άλλαξε όλο το πρεστίζ της όσον αφορά το styling της. Έτσι, το όνειρό της έγινε πραγματικότητα, αφού στη συνέχεια έγινε εξώφυλλο στη “Vogue” και fashion icon”.
“Μάλιστα, το 2014, το “Ηarper’s Βazaar” και αφότου είχε κάνει το εξώφυλλο η Κιμ, έγραψε ένα άρθρο για είκοσι πέντε φορέματα που άλλαξαν και ήταν καθοριστικά στη ζωή των celebrities. Ένα από αυτά τα φορέματα, λοιπόν, ήταν το κόκκινο. Συγκεκριμένα, ο τίτλος ήταν “Η Κιμ Καρντάσιαν με το κόκκινο φόρεμα της Σίλιας Κριθαριώτη”. Ακόμη και με το ντεκολτέ της σε πλήρη εμφάνιση, αυτό το εντυπωσιακό red look σηματοδότησε μια στροφή για την Καρντάσιαν, που έκανε το στιλ της πιο ανεβασμένο και πιο σοφιστικέ” αναφέρει η Σίλια Κριθαριώτη στην «ON time».
Τέλος, να σημειώσουμε ότι σήμερα η Σίλια Κριθαριώτη και η διευθύντρια της βρετανικής «Vogue» Σάρα Χάρις διοργανώνουν event στο Λονδίνο για την είσοδο της διεθνούς φήμης Ελληνίδας σχεδιάστριας στο Harrods.
Από τη Σάσα Σταμάτη