Οργή στα social media για την Balenciaga: Καίνε και σκίζουν προϊόντα του οίκου μόδας
Σάλος επικρατεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις τελευταίες μέρες με την καμπάνια «Gift Shop» της Balenciaga, που δείχνει παιδιά να ποζάρουν κρατώντας τσάντες με αρκουδάκια, που πολλοί χαρακτήρισαν σαδομαζοχιστικά.
Μπορεί ο ισπανικός οίκος μόδας να προσπάθησε να «σώσει την κατάσταση», ζητώντας συγγνώμη με ανακοίνωσή του και αποσύροντας τις διαφημίσεις, ωστόσο αυτό δεν φάνηκε να μοιάζει αρκετό, αφού πολλοί χρήστες παραμένουν εξοργισμένοι και αναρτούν στο TikTok βιντεάκια στα οποία καταστρέφουν ρούχα που έχουν αγοράσει.
«Κάποτε αγαπούσα αυτή τη μάρκα, αλλά δεν θα την υποστηρίξω ποτέ ξανά», «Είμαι αηδιασμένη με την καμπάνια», «Η ασφάλεια των παιδιών δεν είναι παιχνίδι» είναι μερικά από τα σχόλιά τους ενώ καίνε τα πανάκριβα προϊόντα της Balenciaga.
Σκίζουν φούτερ, κόβουν με ψαλίδι δερμάτινες τσάντες, καίνε παπούτσια, επιδιώκοντας να εκφράσουν με κάθε τρόπο τον θυμό τους γι’ αυτή την καμπάνια.
Και κάπως έτσι ο κορυφαίος οίκος μόδας χάνει τη δημοτικότητά του και «καταρρέει» μέρα με τη μέρα, καθώς τα hashtags #cancelBalenciaga, #BurnBalenciaga, #F@@kBalenciaga έχουν «πάρει φωτιά» στο twitter.
«Αναθεωρεί» τη συνεργασία με τον οίκο η Κιμ Καρντάσιαν
Η Κιμ Καρντάσιαν, που συνεργάζεται με την εταιρεία, δέχτηκε επίσης κριτική γιατί δεν πήρε εγκαίρως θέση για το θέμα. Ωστόσο, τελικά «έσπασε τη σιωπή της» με ένα tweet, όπου έγραφε: «Ως μητέρα τεσσάρων παιδιών, έχω συγκλονιστεί από τις ανησυχητικές εικόνες. Η ασφάλεια των παιδιών απαιτεί τον υψηλότερο σεβασμό και οποιοσδήποτε επιχειρεί να κανονικοποιεί οποιαδήποτε μορφή παιδικής βίας δεν έχει καμία θέση στην κοινωνία μας. Τελεία και παύλα».
Σχετικά με το μέλλον της συνεργασίας της Κim με τον Balenciaga, η ίδια δήλωσε πως θα αναθεωρήσει τη σχέση της με τον οίκο, βασίζοντάς το στην προθυμία τους να αποδεχτούν την ευθύνη για κάτι που δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί εξαρχής και «τις ενέργειες που περιμένω να δω να κάνουν για να προστατεύσουν τα παιδιά», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε κλείνοντας το tweet της.
Από την άλλη πλευρά η Κim αναγνωρίζει στον οίκο το γεγονός πως διέγραψε και κατέβασε από παντού τη συγκεκριμένη καμπάνια και πως δείχνει να έχει καταλάβει πόσο σοβαρό είναι το συγκεκριμένο ζήτημα.