Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Ευάγγελος Φιλόπουλος: Το σχόλιο του για  το νέο συλλεκτικό βραχιόλι για τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και η αναφορά του στη Μενεγάκη  

Με μια ανάρτησή του στο facebook o πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας κ.Ευάγγελος Φιλόπουλος «παρουσιάζει» το νέο βραχιόλι για τον αγώνα του καρκίνου του μαστού και αναφέρεται  στην Ελένη Μενεγάκη που για ακόμα μία χρονιά να πρωταγωνιστεί στην καμπάνια «Υπερέβαλε εαυτόν ο Δούκας Χατζηδούκας με το εφετινό συλλεκτικό βραχιόλι της Estee Lauder για τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Βραχιόλι που στο κομψό χέρι της Έλενας Μενεγάκη αναδεικνύει τέλεια την ομορφιά του. Κοστίζει 10,5 ευρώ και στηρίζει το έργο των κινητών μονάδων μαστογραφίας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. ( Ευχαριστούμε όλους: δημιουργούς, υποστηρικτές και κομψές κυρίες που θα το αγοράσουν)» γράφει.

https://www.facebook.com/efilopoulos/posts/3347607391998367

 

Κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα φορέσουμε στο χέρι μας το ροζ βραχιόλι της Estée Lauder σχεδιασμένο από τον σχεδιαστή Δούκα που αποτελεί σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, υπενθυμίζοντάς μας να προγραμματίζουμε τον προληπτικό υπέρηχο μαστού ή τη μαστογραφία, διαδίδοντας το μήνυμα πως η πρόληψη σώζει ζωές, ενώ παράλληλα, συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

 

Φέτος, η εμβληματική ροζ κορδέλα του βραχιολιού που σχεδίασε ο Δούκας, πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό, που φέρει εσώγλυφο το διεθνές σήμα του Pink Ribbon, δημιουργώντας ένα κομψό φιόγκο στο κέντρο του βραχιολιού. Το ροζ σατέν με τη μεταξένια υφή, σε συνδυασμό με το γυαλιστερό μέταλλο στο σώμα του βραχιολιού, δημιουργούν συναισθήματα αφύπνισης, ευαισθησίας και δύναμης, μηνύματα που χαρακτηρίζουν την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ενώ το οβάλ σχήμα του βραχιολιού “περικλείει” αρμονικά τον καρπό, προτρέποντας μας να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη “αγκαλιά” για τον τόσο σημαντικό αυτό σκοπό.

 

 

 

Η Ελένη Μενεγάκη είναι και το 2020 το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet, ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2020 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος του ομίλου Estée Lauder Companies: #TimeToEndBreastCancer

 

 

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Για άλλη μία χρονιά νιώθω τιμή και χαρά που συνεισφέρω σε ένα τόσο σημαντικό σκοπό με την Estée Lauder. Το φετινό βραχιόλι ήταν μία έμπνευση από την ανάγκη για συνεισφορά στις δύσκολες σύνθηκες της εποχής αλλά και για ευγνωμοσύνη και δύναμη που όλοι μας πρέπει να αισθανόμαστε. Ο σκοπός μου με αυτό το βραχιόλι είναι να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη ‘αγκαλιά’ και να σταθούμε ενάντια στον καρκίνο του μαστου. #TimeToEndBreastCancer #ELCDonates @esteelaudercompanies

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DUKAS (@dukascomgr) στις

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!