Αυτό κι αν είναι έκπληξη – Τι σειρά ετοιμάζει ο Μανουσάκης;
Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε comeback με το «Κόκκινο Ποτάμι» και τώρα ετοιμάζει κάτι καινούργιο που θα κάνει αίσθηση.
Παθιασμένος με ό,τι καταπιάνεται, δεν αφήνει τίποτα στην τύχη γι’ αυτό και «Το κόκκινο ποτάμι», με τρία χρόνια έρευνας, έναν χρόνο προετοιμασίας, 150 ηθοποιούς, εκατοντάδες κομπάρσους, κοστούμια εποχής, κατασκευές σκηνικών, προσθετικά εφέ και γυρίσματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, δεν θα μπορούσε παρά να στρέψει όλα τα βλέμματα πάνω του.
Το φινάλε της δραματικής σειράς του Open beyond πλησιάζει αλλά ο σκηνοθέτης έχει ήδη βάλει τον επόμενο στόχο του. Και καθώς είναι στη φύση του να θέτει τον εαυτό του σε ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις, αυτή τη φορά θα καταπιαστεί με την Ελληνική Επανάσταση.
Κατά την αυγή του ξεσηκωμού για την ανεξαρτησία ενάντια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, ένας έρωτας θα αποτελέσει και πάλι την κινητήριο δύναμη για την επιβίωση και την πίστη στην ελευθερία. Η ιστορία θα βασίζεται σε ένα βιβλίο του 1850, μέσα στις σελίδες του οποίου, με αφορμή το ερωτευμένο ζευγάρι, θα διατρέχει όλη την επανάσταση. Η μελέτη και η έρευνα για την υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος έχει ήδη ξεκινήσει καθώς απαιτείται πολύς χρόνος για την προετοιμασία.
Η σειρά προορίζεται για το 2021, ακόμη και το 2022, ενώ οι συζητήσεις με τα κανάλια έχουν ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με το tv 24. Ο Μανούσος Μανουσάκης επιδιώκει με τη μοναδική του μαεστρία να αφηγηθεί γεγονότα-σταθμούς που θα επιλεγούν με μεγάλη προσοχή, όπως η έξοδος του Μεσολογγίου, με τα πρόσωπα που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο σε πρώτο πλάνο. Ηθοποιοί θα κληθούν να ενσαρκώσουν μεγάλες μορφές του αγώνα και ήρωες της επανάστασης όπως ο Μάρκος Μπότσαρης, ο Οδυσσέας Ανδρούτσος, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, η Μπουμπουλίνα, Γεώργιος Καραϊσκάκης, ο Λόρδος Βύρων και πολλούς άλλους, που έδρασαν μέσα σε κλίμα ζυμώσεων, διαβουλεύσεων, μηχανορραφιών εμφυλίου πολέμου και αντιπαλότητας. Ιστορικά η σειρά θα αρχίζει με τον απαγχονισμό του Γρηγορίου Ε’ (1821) και θα φτάνει μέχρι τη ναυμαχία του Ναβαρίνου (1827).
Η έρευνα των ιστορικών πηγών έχει ήδη ξεκινήσει και απαιτεί συστηματική μελέτη καθώς ο σκηνοθετης δεν μένει στην επιφάνεια των πραγμάτων. Ο Μανούσος Μανουσάκης για μια ακόμη φορά θα επιδιώξει να βρει τη χρυσή τομή, ισορροπώντας ανάμεσα στη μυθοπλασία και στα γεγονότα που διαδραματίστηκαν.
Το ενδυματολογικό στοιχείο είναι ιδιαίτερο στοίχημα για την πιστή αντιγραφή της εποχής και δεν είναι εύκολη υπόθεση αν αναλογιστεί κανείς ότι ελάχιστοι τότε ήταν φραγκοφορεμένοι. Παράλληλα θα απαιτηθούν να κατασκευαστούν ολόκληρα σκηνικά που θα αναπαριστούν κυρίως τα εσωτερικά των σπιτιών. Εκεί θα χρειαστούν έπιπλα, πιάτα, πιρούνια, φλιτζάνια, κουπάκια, από το μεγαλύτερο αντικείμενο μέχρι το μικρότερο που να είναι πιστό αντίγραφο του τότε. Το ρεπεράζ σε πόλεις τις Ελλάδας προκειμένου, μέσα στη λαίλαπα των κατεδαφίσεων, να βρεθούν περιοχές που να διατηρούν ακόμη το ιστορικό ρεύμα της μνήμης όσον αφορά την οικιστική τους, είναι ένας ακόμη βαθμός δυσκολίας. Γυρίσματα θα γίνουν και στο εξωτερικό καθώς η Ελληνική Επανάσταση εξαρχής απασχόλησε την ευρωπαϊκή διπλωματία.