Ινστιτούτο της απάτης: Δεύτερη καταγγελία πρώην υπαλλήλου – «Οι αστυνομικοί μου είπαν ότι έρχονται κάθε μέρα»
Δεν έχουν τελειωμό οι απάτες που γίνονται κατά του Ινστιτούτου της απάτης από πρώην εργαζόμενους στο κέντρο αισθητικής αλλά και πελάτισσες που έπεσαν θύματα των δήθεν δελεαστικών προσφορών του. Φαίνεται ότι το ινστιτούτο που άλλαζε διαρκώς επωνυμία κι είχε εξαπατήσει δεκάδες κόσμου, αποσπώντας αστρονομικά ποσά και αφήνοντας έκθετους, με σωματικά τραύματα τους πελάτες, παραβίαζε βασικές αρχές του κώδικα επαγγελματικής δεοντολογίας.
Μετά την υπάλληλο που, πριν από λίγες ημέρες, εξέθεσε τις ντροπιαστικές συνθήκες κάτω από τις οποίες ήταν αναγκασμένη να δουλεύει επί 12 ώρες, υπό καθεστώς απειλών, άλλες δύο πρώην εργαζόμενες μιλούν για ξεκάθαρη παραβίαση των δικαιωμάτων τους.
«Έμεινα μια βδομάδα κι έφυγα τρέχοντας» καταγγέλλει η πρώην εργαζόμενη, η οποία – εξοργισμένη από τον βαθμό της απάτης – αναφέρεται, μέσω της πλατφόρμας TikTok, στη δική της δυσάρεστη εμπειρία.
«Μου είχαν πει για καλή θέση και προοπτικές, η κοροϊδία όμως είναι σε άλλο επίπεδο. Απλά τρώνε τα χρήματα του κόσμου» επισημαίνει, δε, για να προσθέσει σχετικά με τον τρόπο δράσης του κέντρου, που θυμίζει εγκληματική οργάνωση, τα εξής: «Είναι ανακυκλώσιμοι, αλλάζει συνεχώς η επωνυμία».
Η γυναίκα επιβεβαιώνει, μέσα από το βίντεο της, όσα είχε – προ ημερών – καταγγείλει η αισθητικός Χριστίνα Μπίτα. Σύμφωνα με όσα είχε υποστηρίξει η τελευταία στην ανάρτησή της, οι υπεύθυνοι του «δερματολογικού κέντρου» την έβαλαν να καθίσει σε ένα καναπέ επί μιάμιση ώρα προκειμένου να κάνει συνεδρίες αποτρίχωσης.
«Δεν έρχεται ποτέ η σειρά σου, σου ζητάνε να αλλάξεις το ραντεβού σου ενώ, στο μεταξύ σε έχουν βάλει να προπληρώσεις το πακέτο που έχεις επιλέξει. Ξαναπάς και πάλι τίποτα. Δεν σου επιστρέφουν ποτέ πίσω τα λεφτά. Οι αστυνομικοί που ήρθαν εκεί μου είπαν, “κοπέλα μου είναι απάτη, ερχόμαστε κάθε μέρα σε αυτό το κέντρο αισθητικής για παρόμοια περιστατικά”» είχε πει.
Σημειώνεται, δε, ότι η καταγγελία της κινητοποίησε τις αστυνομικές αρχές. «Πάλι εσείς; Πόσα άτομα πρέπει να σας κάνουν μήνυση για να σταματήσετε να εξαπατάτε τον κόσμο;» ανέφεραν οι δυο αστυνομικοί που μετέβησαν στο κέντρο αισθητικής έπειτα από την καταγγελία της κ.Μπίτα. Έπειτα από την δημοσιοποίηση της δυσάρεστης εμπειρίας της, δεκάδες άλλες γυναίκες που είχαν ανάλογη εμπειρία της έστειλαν μηνύματα όπου περιγράφουν όλα όσα έζησαν στο περιβόητο « κέντρο αισθητικής» του Συντάγματος .
Χαρακτηριστικά, η πρώην εργαζόμενη Μ.Σ που δούλευε σε κατάστημα του ινστιτούτου στη Θεσσαλονίκη καταγγέλλει απουσία καταβολής δεδουλευμένων τριών μηνών όπως και ενσήμων.
Όσον αφορά στους πελάτες-θύματα της οργάνωσης επιτήδειων, το «πακέτο» των καταγγελιών μεγεθύνεται σημαντικά.
@vasiliki_an_ #συρραφή με τον χρήστη @Xristina Bita #viralvideo #foryoupage ♬ πρωτότυπος ήχος – Βασια Αναστουλη
«Προπληρωμή 200 ευρώ για 12 συνεδρίες λέιζερ για χέρια, πόδια, μπικίνι, πρόσωπο και μασχάλες. Πλήρωσα και αμέσως μου είπαν ότι χρωστάω άλλα 450 ευρώ και ότι τα 200 ευρώ αφορούσαν μια συνεδρία για κάθε σημείο και όχι αυτό που έγραφαν στην προσφορά, δηλαδή 12 συνεδρίες για όλα τα σημεία. Απαιτούσα τα χρήματά μου, δεν μου τα έδωσαν ποτέ. Για να βρεθεί μια λύση, ζήτησα με τα χρήματα που έχω δώσει να κάνω μόνο τις συνεδρίες που αντιστοιχούν, εννοείται αρνήθηκαν γιατί ”είναι πακέτο και δεν αλλάζει καθώς είναι είναι άλλες οι τιμές”» αποκαλύπτει μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης άλλη μια πρώην πελάτισσα, η Ε.Μ., που έχασε χρήματα από το «ινστιτούτο της απάτης».
Χρήματα έχασε και η Ε.Α. όταν διαπίστωσε πως «έφυγαν» 550 ευρώ χωρίς καμία λογική και ουσία. Η πίεση που ασκείτο, δε, στα υποψήφια θύματα από τους υπεύθυνους του κέντρου, που μετέρχονταν κάθε μέσο για να πετύχουν τον σκοπό τους, επιβεβαιώνεται κι από ακόμη μία καταγγελία.