Αυτή η τριπλέτα φαγητών θα σου χαρίσει το τέλειο 6pack

Για να φτάσεις να αποκτήσεις το τέλειο 6pack εκτός από την προπόνηση απαιτείται και διατροφή και ο χειρότερος εχθρός της διατροφής είναι η πείνα. Αν δεν κατανείμεις σωστά τις τροφές σου μέσα στην ημέρα, το πιθανότερο είναι να πέσεις με τα μούτρα στο πρώτο σουβλατζίδικο που θα συναντήσεις και τότε …αντίο 6pack!

Για να αποφύγεις αυτή τη …κακή συνάντηση με τον γύρο, δοκίμασε μια τριπλέτα τροφών που θα σού δώσει τα απαραίτητα και θα σου κόψει την πείνα.

Αβοκάντο

Είναι τα πράσινα περίεργα φρούτα που αποτελούν πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, και είναι και υγιεινά για την καρδιά και χορταστικά. Όπως κάθε λιπαρό που καταναλώνεται ως μέρος ενός γεύματος, τα αβοκάντο είναι τα τελευταία που μπαίνουν στη διαδικασία της πέψης, έτσι δεν σε εγκαταλείπουν γρήγορα. Μπορεί να το χρησιμοποιήσεις στη μεσημεριανή σου σαλάτα ή το λιωμένο μέσα σε ένα σάντουιτς αντί για τη λιγότερο υγιεινή μαγιονέζα. Μπορείς βέβαια και να το φας σκέτο! Η επιλογή είναι δική σου.

Αβγά

Τα αβγά περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα που τα κάνουν μια πλήρη πρωτεΐνη. Αποτελούν ένα χορταστικό πρωινό επειδή η πρωτεΐνη εμποδίζει την απότομη άνοδο του σακχάρου του αίματός σου και τη μετέπειτα απότομη πτώση του, κάτι που σου προκαλεί πείνα. Αν βράσεις μερικά σφιχτά αβγά, μπορείς να έχεις ένα γρήγορο πρωινό όλη την εβδομάδα.

Πατάτα

Οι πατάτες είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες όπως το λευκό ψωμί ή το λευκό ρύζι, περιέχουν άμυλο, βιταμίνη C το κάλιο, οι πατάτες σε χορταίνουν δύο με τρεις φορές περισσότερο από τις άλλες αμυλούχες τροφές. Για να το πετύχεις ψήσε πατάτα και συνόδεψέ με τις με λίγο λάδι καρύδας ή με μικρή ποσότητα τριμμένης παρμεζάνας.

πηγή: activeman.gr