Foot Stretching: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια!

Τα ψηλά τακουνιά δημιουργούν προβλήματα, όπως φλεγμονές και πόνο κάτω από το πέλμα, κότσια, γαμψά δάχτυλα, ανατομικές ανωμαλίες, ακόμα οσφυαλγία και διαστρέμματα όταν υπάρχει αστάθεια κατά τη βάδιση. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να φοράμε ψηλοτάκουνα παπούτσια μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και όχι σε καθημερινή βάση και για πολλές ώρες.

Ένα τακούνι 2,5-3 πόντων που προσφέρει άνεση και σωστή στήριξη του σώματος, είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση, αλλά ακόμη και αν επιλέγεις πιο ψηλά τακούνια έχουμε 5 ασκήσεις stretching που μπορείς να κάνεις μετά το γραφείο και να ανακουφίσεις τα πόδια σου!

Δάχτυλα, κάλους, και στρες

footstretch1

Πόνους στα πόδια και τα οστά κνήμης

1

Ευθυγράμμιση ποδιών, και δυσλειτουργίες και πόνο σε γόνατα και αστραγάλους

2

Αχίλλειο τένοντα και πέλματα

3

Τενοντίτιδα και πόνο στο μεγάλο δάχτυλο

4