Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Σούπερ μάρκετ: Αλλαγές στις προσφορές και νέες αυξήσεις

Σούπερ μάρκετ: Αλλαγές στις προσφορές και νέες αυξήσεις. Τι φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις ανακοινώσεις μείωσης τιμών

Σούπερ μάρκετ: Αλλαγές στις προσφορές και νέες αυξήσεις. Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο προσδιορισμού των προσφορών φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις ανακοινώσεις μείωσης τιμών, σύμφωνα με δημοσίευμα του ERTnews.

Σούπερ μάρκετ: Αλλαγές στις προσφορές και νέες αυξήσεις

Οι προσφορές, είτε σε ποσοστό (π.χ. -20%) είτε σε σταθερό ποσό (π.χ. 2€ έκπτωση), θα βασίζονται πλέον στη χαμηλότερη τιμή που εφαρμόστηκε τις τελευταίες 30 ημέρες και όχι στην αρχική προτεινόμενη τιμή του προϊόντος, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Από αυτή τη ρύθμιση εξαιρούνται νωπά και ευάλωτα προϊόντα, όπως φρούτα, λαχανικά, κρέατα, θαλασσινά, γαλακτοκομικά (γάλα, τυριά, γιαούρτια), καθώς η φύση τους δεν επιτρέπει να διατηρηθούν στο ράφι για 30 ημέρες.

Τι ισχύει για τις προσφορές τύπου «1+1 δώρο»

Οι προωθητικές ενέργειες όπως «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο» δεν θα υπόκεινται στους κανόνες της χαμηλότερης τιμής των 30 ημερών, αλλά θα ελέγχονται σύμφωνα με τη νομοθεσία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Επιπλέον, κάθε προϊόν που συμμετέχει σε τέτοιες προσφορές θα πρέπει να διατίθεται και μεμονωμένα στο ράφι, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια των τιμών.

Ρύθμιση για τους μεγάλους προμηθευτές

Στο επόμενο διάστημα, αναμένονται μέτρα που θα αφορούν την κυριαρχία των μεγάλων προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ, με στόχο την ενίσχυση των μικρότερων επιχειρήσεων. Αυτή η παρέμβαση θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και μπορεί να οδηγήσει σε μειώσεις τιμών, προς όφελος των καταναλωτών.

Eντωμεταξύ μεγάλη αύξηση αναμένεται να δουν οι καταναλωτές τον Μάρτιο, σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, καθώς προβλέπεται να τεθεί σε εφαρμογή, σημαντικός περιορισμός των προσφορών.

Μιλώντας στο Mega, ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, εξήγησε, γιατί ολοκληρώνεται ο κύκλος των προσφορών και ακολουθεί άνοδος στις τιμές.

«Από τις 3/1 που ήταν η πρώτη εργάσιμη των σούπερ μάρκετ για το 2025, ξεκίνησαν να αφαιρούν όλες τις προσφορές και επέστρεψαν οι παλιές τιμές. Υπάρχει μια αύξηση σε γαλακτοκομικά, άλευρα, ζυμαρικά, κακάο της τάξης των 30-65%», είπε αρχικά στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» και πρόσθεσε: «Καταργούνται οι προσφορές από τις βιοχμηχανιες στα σούπερ μάρκετ και είναι υποχρεωμένοι, μέχρι το πρώτο 6μηνο του 2025 να εξαντλήσουν τα σούπερ μάρκετ ό,τι προσφορά έχουν. Είναι ευρωπαϊκή οδηγία αυτό. Μετά δεν ξαναμπαίνει προσφορά».

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!