Τα σούπερ μάρκετ, συνεχίζουν να παραπλανούν τους καταναλωτές με προωθητικές ενέργειες «1+1» δώρο και -50%, ενώ είναι ασύμφορες, στον βωμό του κέρδους και αδιαφορώντας για την κατάσταση και την ακρίβεια που επικρατεί, αλλά και την αδυναμία των πολιτών να αγοράσουν ακόμα και τα βασικά είδη διατροφής.
Το ρεπορτάζ του Mega
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι προσφορές θα σταματήσουν σε όσα προϊόντα αποδεδειγμένα έχουν αυξήσει τις τιμές τους από τις 10 Ιανουαρίου και έπειτα, εκτός από τα κοντολήξιμα.
Το MEGA έκανε έρευνα στα σούπερ μάρκετ και διαπίστωσε πως το «γλέντι» των παραπλανητικών προσφορών… καλά κρατεί.