Κέντρο αισθητικής εξαπατούσε τους πελάτες – Τους έβαζαν φυσιολογικό ορό και τζελ υπερήχων αντί για botox
Αρκετά σοβαρές είναι οι καταγγελίες που βγαίνουν στη δημοσιότητα για το ινστιτούτο αισθητικής που εξαπατούσε τους πελάτες του, υποσχόμενο δήθεν θεραπείες που δεν γίνονταν ποτέ.
Όπως καταγγέλλουν θύματα του συγκεκριμένου κέντρου, που αλλάζει συνεχώς ονομασίες τα τελευταία χρόνια, οι υπεύθυνοι λάμβαναν σημαντικά χρηματικά ποσά για συγκεκριμένες θεραπείες, οι οποίες όμως δεν γίνονταν ποτέ.
Ένα από τα θύματα του συγκεκριμένου ινστιτούτου ήταν η κυρία Μαρία, που θέλησε να κάνει ενέσεις botox, όμως κατέληξε με παραμορφωμένο πρόσωπο και αφόρητους πόνους.
Η συγκεκριμένη γυναίκα παραμορφώθηκε μετά το δήθεν υαλουρονικό που της χορήγησαν.
«Ένιωθα έναν πόνο στο πρόσωπό μου και δεν μπορούσα να μιλήσω. Ήμουν πρησμένη στο δεξί μου μάγουλο. Πήγα την επόμενη μέρα εκεί, περίμενα τον γιατρό ο οποίος δεν ήρθε ποτέ. Ήρθε ένας κύριος και μου είπε να πάρω κορτιζόνη για μέρα και θα γίνω καλά» ανέφερε μιλώντας στο MEGA η συγκεκριμένη γυναίκα.
Ξανά ερωτευμένη η Βίκυ Κουλιανού: Ποιος είναι ο νέος της σύντροφος
«Η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη. Ήρθε μια κοπέλα και με κορόιδεψε μέσα στη μούρη μου. Περίμενα τρεις ώρες τον γιατρό και δεν ήρθε ποτέ. Μου είπαν ότι έπαθα αλλεργική αντίδραση» συμπλήρωσε.
Οι μαρτυρίες της εργαζόμενης για τα «ψεύτικα» φιαλίδια
Το κέντρο αισθητικής όπως καταγγέλλεται έχει καταφέρει να εξαπατήσει εκατοντάδες ανυποψίαστους πελάτες αρπάζοντας τα λεφτά τους, πουλώντας ανύπαρκτες και επικίνδυνες θεραπείες.
Το πώς ακριβώς εξαπατούν τα θύματά τους οι ιθύνοντες του συγκεκριμένου κέντρου αισθητικής αποκάλυψε μία πρώην υπάλληλος που μίλησε με λεπτομέρειες για τα όσα συνέβαιναν εκεί.
«Τα μηχανήματα δε δουλεύανε, δεν είχαν συντηρηθεί ποτέ» ανέφερε η πρώην υπάλληλος, που εξήγησε και το πώς έπειθαν τους πελάτες.
«Υπήρχαν σφραγισμένα προϊόντα τα οποία επιδείκνυαν στον κάθε πελάτη. Όταν ο γιατρός πήγαινε να κάνει την προετοιμασία της θεραπείας, έβαζε στην άκρη το σφραγισμένο κουτί, έπαιρνε άδεια μπουκαλάκια botox, τα γέμιζε με φυσιολογικό ορό και το χορηγούσε στον πελάτη» πρόσθεσε.
«Το ίδιο γινόταν και με το υαλουρονικό. Εκτός από φυσιολογικό ορό έβαζαν και τζελ υπερήχων στη σύριγγα ώστε να σταθεροποιηθεί στο σημείο, να φαίνεται φουσκωμένο» συμπλήρωσε η πρώην υπάλληλος του ινστιτούτου.
Απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ
Η πρώην υπάλληλος του κέντρου αισθητικής αναφέρθηκε και στην περίπτωση ενός πρώην αστυνομικού, από τον οποίο κατάφεραν να αποσπάσουν 515.000 ευρώ, τάζοντάς του θεραπεία για τη λεύκη, ενώ μίλησε και για την απάτη σε βάρος ηλικιωμένου, που του «άρπαξαν» περίπου 600.000 ευρώ.
«Ο συγκεκριμένος κύριος ήταν απελπισμένος γιατί ήταν μεγάλος ηλικιακά, είχε μια κοπέλα που ήταν μικρή ηλικιακά και του έλεγε ότι θα τον παρατήσει. Είχε το τοπικό πάχος στην κοιλιά. Μέσα σε περίπου τρεις μήνες του πήραν συνολικά πάνω από 600.000 ευρώ με θεραπείες μούφα» σημείωσε η πρώην υπάλληλος.
«Υπάρχει θεραπεία στην οποία του έχουν πάρει σε μία μέρα 22.000 ευρώ για μια αμπούλα. Η αμπούλες ήταν άδεια φιαλίδια που γεμίστηκαν με φυσιολογικό ορό και τζελ υπερήχων», συμπλήρωσε.
Έταζαν χειρουργεία σε νοσοκομεία
Παράλληλα με την απάτη των θεραπειών που ουσιαστικά ήταν ψεύτικες, η εξαπάτηση προς τους πελάτες του συγκεκριμένου κέντρου αισθητικής έφτανε μέχρι τα… χειρουργεία.
Ειδικότερα, ένας εκ των ιδιοκτητών του ινστιτούτου -δίχως ιατρικές γνώσεις- παρουσιαζόταν ως πλαστικός που εργάζεται στο Θριάσιο νοσοκομείο και έταζε χειρουργεία με… έναντι την κατάλληλη προκαταβολή.
«Κάποιες περιπτώσεις που ερχόντουσαν ήταν δύσκολες. Τους έλεγαν ότι πρέπει να κάνουν χειρουργείο οπότε τους έλεγαν ότι θα πρέπει να δώσουν κάποια προκαταβολή με την οποία θα μπορέσουν να εξασφαλίσουν ημερομηνία στο νοσοκομείο.
»Θυμάμαι μια ηλικιωμένη από την Κηφισιά που της είχαν πάρει 12.000 ευρώ προκαταβολή. Όταν ερχόταν ο καιρός για το χειρουργείο και δε γινόταν και παραπονιούνταν, ερχόταν με τους μπράβους του και έλεγε μη μας απειλήσεις γιατί έχω γνωστούς και μπορώ αν σου κάνω κακό», λέει η πρώην εργαζόμενη.
Αξίζει τέλος, να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής, το συγκεκριμένο ινστιτούτο συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, έχοντας αλλάξει τουλάχιστον έξι ονομασίες, με εκατοντάδες καταγγελίες και εξαγριωμένους ανυποψίαστους πελάτες που έπαθαν είτε ζημιά στο σώμα τους είτε κλαίνε την τσέπη τους.