Η νέα εποχή της κομψότητας: Η Σαρλίν του Μονακό υιοθετεί το μίνιμαλ στιλ της Βασίλισσας Λετίθια

Η πριγκίπισσα εγκαταλείπει τις εκκεντρικές εμφανίσεις και στρέφεται στο κοστούμι σε ουδέτερους τόνους, προβάλλοντας έναν πιο δυναμικό και θεσμικό ρόλο

Η νέα εποχή της κομψότητας: Η Σαρλίν του Μονακό υιοθετεί το μίνιμαλ στιλ της Βασίλισσας Λετίθια. Η πριγκίπισσα εγκαταλείπει τις εκκεντρικές εμφανίσεις και στρέφεται στο κοστούμι σε ουδέτερους τόνους, προβάλλοντας έναν πιο δυναμικό και θεσμικό ρόλο. Η Πριγκίπισσα Σαρλίν του Μονακό, σύζυγος του Πρίγκιπα Αλβέρτου, βρίσκεται σε μια εντυπωσιακή στιλιστική μεταμόρφωση, αποκαλύπτοντας μια πιο ήρεμη, μίνιμαλ πλευρά του εαυτού της. Επιλέγοντας την απλότητα και τη διαχρονικότητα ως νέα υπογραφή στο προσωπικό της στιλ, η Σαρλίν φαίνεται να πλησιάζει αισθητικά την Βασίλισσα Λετίθια της Ισπανίας.

Η νέα εποχή της κομψότητας: Η Σαρλίν του Μονακό υιοθετεί το μίνιμαλ στιλ της Βασίλισσας Λετίθια

Γνωστή στο παρελθόν για τις λαμπερές και συχνά εκκεντρικές εμφανίσεις σε γκαλά, η Πριγκίπισσα δείχνει πλέον μια σαφή προτίμηση στη λιτή κομψότητα και στους ουδέτερους τόνους στις καθημερινές και θεσμικές της επιλογές. Η πιο πρόσφατη δημόσια εμφάνισή της, στην παρουσίαση της νέας μονάδας σκύλων της Δημόσιας Ασφάλειας του Μονακό, επιβεβαίωσε αυτή τη νέα αισθητική. Η Πριγκίπισσα επέλεξε το απόλυτο σύμβολο της επαγγελματικής κομψότητας—το κοστούμι—το οποίο θεωρείται πλέον η «στολή» των γαλαζοαίματων γυναικών.

Συγκεκριμένα, φόρεσε ένα σύνολο του οίκου Max Mara σε απαλό μπεζ μάλλινο χρώμα, αποτελούμενο από σακάκι διπλής σειράς κουμπιών και παντελόνι τύπου καρότ με πιέτες.

Το συνδύασε με κλασικές nude γόβες και διακριτικά κοσμήματα, περιοριζόμενη σε ένα ζευγάρι διαμαντένια σκουλαρίκια. Το στιλιστικό της τέχνασμα, το οποίο έχει υιοθετήσει και η Βασίλισσα Λετίθια, ήταν η αντικατάσταση του πουκαμίσου με μια απλή λευκή βαμβακερή μπλούζα, προσδίδοντας έναν φρέσκο και νεανικό τόνο στον συνδυασμό, διατηρώντας ταυτόχρονα τη μίνιμαλ και κομψή αισθητική. Η εμφάνισή της ολοκληρώθηκε με τα κοντά μαλλιά της χτενισμένα στη μία πλευρά με λείο φινίρισμα και ένα απαλό μακιγιάζ σε ροδαλούς τόνους, που τόνιζαν τη φρεσκάδα της.

Σύμφωνα με τον ειδικό επικοινωνίας Κριστιάν Σαλομόνι, όπως δήλωσε στο ισπανικό Hola, η συχνή στροφή των γαλαζοαίματων γυναικών στο κοστούμι δεν πηγάζει από την «εσφαλμένη αντίληψη» ότι πρέπει να δείχνουν πιο «ανδρικές» για να αποπνέουν κύρος και επαγγελματισμό—καθώς το κοστούμι συνδέεται παραδοσιακά με την εξουσία των επιχειρηματιών, πολιτικών και διπλωματών.

Αντίθετα, η επιλογή αυτή εκφράζει την ανάγκη των σύγχρονων πριγκιπισσών και βασιλισσών να απομακρυνθούν από την παραδοσιακή, εύθραυστη και ρομαντική εικόνα και να προβάλουν έναν πιο δυναμικό και ανεξάρτητο εαυτό. Ο Σαλομόνι τονίζει ότι το κοστούμι έχει δύο βασικά πλεονεκτήματα: «Αποτρέπει το στιλιστικό σχόλιο να επισκιάσει το πολιτικό μήνυμα» και «προστατεύει από σεξιστικές ερμηνείες» που συχνά σχετίζονται με το μήκος μιας φούστας ή το βάθος ενός ντεκολτέ.

Η επιλογή αυτή μεταδίδει το μήνυμα ότι «πρόκειται για γυναίκες του 21ου αιώνα, που δεν χρειάζονται επιδεικτικά φορέματα για να δείξουν κύρος», εκπέμποντας σοβαρότητα και συνέπεια με τον θεσμικό τους ρόλο ως εκπροσώπων του κράτους και της ισότητας.