Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Ο αυτοκινητόδρομος-φάντασμα της Γερμανίας

Ο αυτοκινητόδρομος-φάντασμα της Γερμανίας. Μια αχρησιμοποίητη υποδομή που παραμένει αναξιοποίητη εδώ και μια δεκαετία Πώς ένας έτοιμος δρόμος έμεινε στα «αζήτητα»

Ο αυτοκινητόδρομος-φάντασμα της Γερμανίας. Στη λίστα με τις πιο εντυπωσιακές κατασκευαστικές αποτυχίες παγκοσμίως συγκαταλέγεται ένας ολοκαίνουριος αυτοκινητόδρομος στη Γερμανία, (ναι μπορεί να συμβεί και εκεί) ο οποίος, αν και ολοκληρώθηκε πριν από περισσότερα από δέκα χρόνια, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ.

Ο αυτοκινητόδρομος-φάντασμα της Γερμανίας

Το εν λόγω τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Α4, μήκους 17,6 χιλιομέτρων, παραμένει ανεκμετάλλευτο, δίνοντας την αίσθηση σκηνικού από δυστοπική κινηματογραφική ταινία και διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στις πιο επικές κατασκευαστικές γκάφες ολόκληρου του κόσμου. Μια ασυνήθιστη, τουλάχιστον για τα γερμανικά δεδομένα, ιστορία έχει να μας διηγηθεί ένας αυτοκινητόδρομος με μήκος 17,6 χιλιομέτρων, ο οποίος ολοκληρώθηκε πριν από μία δεκαετία, χωρίς ωστόσο να χρησιμοποιηθεί ποτέ με αποτέλεσμα σήμερα να παραπέμπει σε ένα απολύτως ρεαλιστικό σκηνικό δυστοπικής κινηματογραφικής ταινίας.

Ο αυτοκινητόδρομος-φάντασμα της Γερμανίας Ο αυτοκινητόδρομος-φάντασμα της Γερμανίας

 

Πρόκειται για τον γερμανικό αυτοκινητόδρομο Α4, τμήμα του οποίο κατασκευάστηκε το 2014 με σκοπό να δοθεί στην κυκλοφορία, ωστόσο, η απόφαση επέκτασης ενός γειτονικού ορυχείου άλλαξε άρδην τα σχέδια με αποτέλεσμα ο νεότευκτος δρόμος να μην αξιοποιηθεί ποτέ.

Αντί να παραδοθεί στην κυκλοφορία, το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου αφέθηκε στην τύχη του και στα στοιχεία της Φύσης, τα οποία ανέλαβαν να αποκαταστήσουν την τάξη και να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος.

Η μόνη ανθρώπινη παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε έκτοτε ήταν η αφαίρεση της οδικής σήμανσης και η δημιουργία ενός μικρού ηλιακού πάρκου με φωτοβολταϊκά πάνελ ισχύος 750 kW. Ακόμα και μια οδική γέφυρα η οποία κατασκευάστηκε κατά μήκος των 17,6 χιλιομέτρων, έμεινε στα αζήτητα, διεκδικώντας όχι άδικα τον τίτλο της στοιχειωμένης.

Με δεδομένο μάλιστα ότι η λειτουργία του ορυχείου δεν πρόκειται να τερματιστεί μέχρι το 2040, το ενδεχόμενο τα 17,6 χιλιόμετρα του Α4 της γερμανικής Autobahn να ενταχθούν στο οδικό δίκτυο της χώρας θεωρείται απίθανο.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι μετά το τέλος της λειτουργίας του ορυχείου, η περιοχή στην οποία έχει πραγματοποιηθεί η εξόρυξη πρόκειται να πλημμυρίσει με νερό και να δημιουργήσει τη δεύτερη μεγαλύτερη σε έκταση λίμνη της Γερμανίας, μετά τη λίμνη της Κωνστάντζα, η οποία βρίσκεται στα σύνορα με το Λιχτενστάιν και καταλαμβάνει 536 τετραγωνικά χιλιόμετρα.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!