Η κόρη του Μπιλ Γκέιτς «σαρώνει» στον κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης

Το μήλο κάτω από τη μηλιά, με τη Phia να τη στηρίζουν celebrities και κορυφαίοι επενδυτές

Η κόρη του Μπιλ Γκέιτς «σαρώνει» στον κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Το μήλο κάτω από τη μηλιά, με τη Phia να τη στηρίζουν celebrities και κορυφαίοι επενδυτές.

Η Φίμπι Γκέιτς, η μικρότερη κόρη του ιδρυτή της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς, μπαίνει δυναμικά στο προσκήνιο της τεχνολογικής αγοράς, εξασφαλίζοντας μία γιγαντιαία χρηματοδότηση για τη startup τεχνητής νοημοσύνης (AI) που συνίδρυσε.

κόρη

Η 23χρονη επιχειρηματίας, απόφοιτος του Στάνφορντ, άντλησε 30 εκατομμύρια δολάρια για τη Phia, την εταιρεία που δημιούργησε με τη συμφοιτήτριά της, Σοφία Κιάνι. Ο νέος αυτός γύρος χρηματοδότησης ανεβάζει την αποτίμηση της νεοφυούς επιχείρησης, με έδρα τη Νέα Υόρκη, στα 180 εκατομμύρια δολάρια, μόλις λίγους μήνες μετά το αρχικό seed round των 8 εκατ. δολαρίων.

Διαβάστε επίσης: Η μεγάλη ανατροπή: Ο Μπιλ Γκέιτς δεν είναι πλέον στους 10 πλουσιότερους Αμερικανούς

Η Phia, που αναπτύσσει έναν AI shopping agent, έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον λαμπερών ονομάτων από τον χώρο των επιχειρήσεων και της showbiz. Σύμφωνα με το pitch deck που επικαλείται το Bloomberg, στους επενδυτές περιλαμβάνονται η Χέιλι Μπίμπερ, η Κρις Τζένερ, η πρώην COO του Facebook, Σέριλ Σάντμπεργκ, και η ιδρύτρια της Spanx, Σάρα Μπλέικλι.

Του νέου γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκε η Notable Capital, ενώ συμμετείχαν και ισχυρά κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών, όπως οι Kleiner Perkins και Khosla Ventures.

Η ίδια η Φίμπι Γκέιτς, η οποία τα τελευταία χρόνια εστιάζει σε ζητήματα γυναικείας υγείας και παγκόσμιας ισότητας, έχει διευκρινίσει ότι ο πατέρας της, Μπιλ Γκέιτς, δεν έχει επενδύσει στη Phia, αν και έχει εκφράσει τη δημόσια στήριξή του στην αποστολή της εταιρείας.

Η startup φιλοδοξεί να δώσει λύση στο «χάος» των διαδικτυακών αγορών, αναπτύσσοντας μία έξυπνη μηχανή αναζήτησης AI που ενσωματώνεται στους δημοφιλείς browsers (Chrome/Safari). Το εργαλείο επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν προϊόντα, να συγκρίνουν τιμές και να παρακολουθούν εκπτώσεις σε πραγματικό χρόνο, ακόμα και σε πλατφόρμες μεταπώλησης. Μέσα στους πρώτους οκτώ μήνες λειτουργίας, το εργαλείο έχει ήδη καταγράψει 750.000 λήψεις.

κόρη

Όλα τα viral video εδώ.