Παύλος Χατζηπαυλίδης: Έφυγε η ψυχή της Pink Woman
Ποιος ήταν ο άνθρωπος που κοίταξε κατάματα τη ZARA
Παύλος Χατζηπαυλίδης: Έφυγε η ψυχή της Pink Woman.Ποιος ήταν ο άνθρωπος που κοίταξε κατάματα τη ZARA.
Ο Παύλος Χατζηπαυλίδης, ένας επιχειρηματίας με όραμα και έμπνευση, έφυγε από τη ζωή την Παρασκευή 7 Μαρτίου, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο. Ήταν ο ιδρυτής και η “ψυχή” της αλυσίδας γυναικείας ένδυσης Pink Woman, μιας εταιρείας που μετρά πάνω από 100 καταστήματα σε Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Μάλτα και άλλες χώρες.
Ταπεινές ρίζες και μεγάλα όνειρα
Γεννημένος σε ένα μικρό χωριό της Δράμας, ο Παύλος Χατζηπαυλίδης ονειρευόταν από παιδί να φύγει και να κατακτήσει τον κόσμο. Γιος ενός μεταφορέα και μιας γαζώτριας, μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον όπου το μέλλον φάνταζε απλό και λιτό. Ωστόσο, το ανήσυχο πνεύμα του τον οδήγησε μακριά από τα δεδομένα της καθημερινότητας του χωριού.
Από το fast food στην ένδυση
Η πρώτη του δουλειά ήρθε στην Καβάλα, όπου εργάστηκε ως υπάλληλος σε fast food. Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κατάφερε να αγοράσει το κατάστημα, αποδεικνύοντας από νωρίς το επιχειρηματικό του ταλέντο. Το fast food απέναντι από το σταθμό ΚΤΕΛ του λιμανιού της Καβάλας σύντομα έγινε μια εξαιρετικά κερδοφόρα επιχείρηση, κάτι που ώθησε τον Χατζηπαυλίδη να πουλήσει το μαγαζί και να στραφεί στη μόδα.
Ξεκίνησε με ένα κατάστημα ανδρικής ένδυσης, αλλά πολύ σύντομα κατάλαβε ότι η αγορά γυναικείας ένδυσης είχε μεγαλύτερες προοπτικές. Με πρότυπο τον ιδρυτή της ZARA, Αμάνθιο Ορτέγκα, αφιέρωνε ώρες μελετώντας τα καταστήματα της ισπανικής αλυσίδας, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσει το μυστικό της επιτυχίας τους.
Η δημιουργία της Pink Woman
Το 2004, μια χρονιά που η Ελλάδα ζούσε στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, ο Παύλος Χατζηπαυλίδης ίδρυσε την Pink Woman. Η εταιρεία ξεκίνησε με έξι σημεία λιανικής πώλησης, δύο σχεδιαστές και ένα μικρό εργοστάσιο στη Νικήσιανη του Παγγαίου, όπου εργάζονταν 30 γαζώτριες.
Με την αυξανόμενη ζήτηση, η εταιρεία συνεργάστηκε με κατασκευαστές από διάφορες χώρες, όπως η Ιταλία, η Κίνα και η Ινδία, πάντα χωρίς δανεισμό. Ο Χατζηπαυλίδης δήλωνε πως προτιμούσε να επενδύει στην ανάπτυξη της εταιρείας παρά σε προσωπική περιουσία.
Το 2006, η Pink Woman ξεκίνησε να επεκτείνεται μέσω franchise, και το 2009 οι εγκαταστάσεις της μεταφέρθηκαν στο Δάτο Καβάλας. Μέχρι τότε, η παραγωγή είχε φτάσει τα 4 εκατομμύρια κομμάτια ετησίως, ενώ η εταιρεία βραβεύτηκε ως μία από τις ισχυρότερες ελληνικές επιχειρήσεις.
Ανάπτυξη και πώληση
Το 2015, παρά την οικονομική κρίση, η Pink Woman είχε φτάσει τα 85 καταστήματα και οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τα 15 εκατομμύρια ευρώ. Η επιτυχία αυτή οδήγησε σε περαιτέρω ανάπτυξη, ενώ το 2020, ο Παύλος Χατζηπαυλίδης αποφάσισε να πουλήσει την εταιρεία στον τότε CEO της, Δημήτρη Ματεμτζή.
Το τέλος μιας συναρπαστικής διαδρομής
Παρά την επιτυχία του, ο Παύλος Χατζηπαυλίδης παρέμεινε πάντα ταπεινός, αποφεύγοντας τη δημοσιότητα και τις συνεντεύξεις. Για εκείνον, η δημιουργία ήταν το κίνητρο και η κινητήρια δύναμή του.
Δυστυχώς, η άνιση μάχη του με τον καρκίνο τον οδήγησε στο τέλος, αφήνοντας πίσω του μια κληρονομιά έμπνευσης και επιτυχίας. Η ιστορία του αποτελεί παράδειγμα θάρρους, επιμονής και δημιουργικότητας, δείχνοντας πώς ένα όραμα μπορεί να μεταμορφώσει τη ζωή ενός ανθρώπου και να αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα.
Όλα τα viral video εδώ.