Σούπερ μάρκετ: Οι 523 κωδικοί προϊόντων με μειωμένες τιμές. Στη δημοσιότητα δόθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης η ανανεωμένη λίστα με τους 523 κωδικούς προϊόντων που μετέχουν στη μείωση τιμών, από 5% έως 24% στα σούπερ μάρκετ, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η ακρίβεια που μαστίζει τα νοικοκυριά.
Σούπερ μάρκετ: Οι 523 κωδικοί προϊόντων με μειωμένες τιμές
Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Τάκη Θεοδωρικάκου προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ) της χώρας.
Nα σημειωθεί πως τους κωδικούς προϊόντων τους έχουν στείλει στα σούπερ – μάρκετ οι προμηθευτές και η βιομηχανία, μετά και από την σχετική παρότρυνση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, και στη συνέχεια η κάθε αλυσίδα λιανικής θα κάνει, εάν επιθυμεί έξτρα έκπτωση σε κάθε προϊόν της λίστας.
Μιλώντας χθες στο Πρώτο Πρόγραμμα, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, επισήμανε πως τα μέτρα τα οποία έχει λάβει η κυβέρνηση δεν έχουν να κάνουν μόνο με μειώσεις τιμών, ούτε με ταμπελάκια. «Έχουμε μία από τις ισχυρότερες δέσμες μέτρων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα οποία πραγματικά έχουν πιέσει πάρα πολύ την αγορά» ανέφερε.
Σε ό,τι αφορά τη μείωση των ποσοτήτων προϊόντων, ο ίδιος επισήμανε ότι οι μειώσεις τιμών που έχουν ανακοινωθεί αφορούν τα ίδια προϊόντα και όχι προϊόντα μειωμένης ποσότητας. «Μιλάμε για τα ίδια προϊόντα του παρελθόντος με ακριβώς την ίδια ποσότητα. Άρα, δεν μιλάμε για πλασματικές μειώσεις αλλά για πραγματικές μειώσεις τιμών. Τώρα, σε ό,τι αφορά στο εάν είναι παράνομη ή νόμιμη πρακτική το να μειώνει κανείς την ποσότητα σε ένα προϊόν σε σχέση με αυτό που είχε στο παρελθόν, αυτή δεν είναι μια παράνομη πρακτική. Στο μέτρο όμως που ανακοινώνεται η μείωση αυτής της ποσότητας και για να μπορέσει με ευκολία ο καταναλωτής να κάνει τη σύγκριση, αυτό που έχει αλλάξει τα τελευταία δύο χρόνια -και ενδεχομένως πολλοί από τους καταναλωτές να το έχουν εντοπίσει στα σούπερ μάρκετ- είναι ότι έχει γίνει πολύ ευκρινής η τιμή μονάδος είτε ανά κιλό, είτε ανά λίτρο, είτε ανά τεμάχιο, είτε ανά πλύση, ανάλογα με το είδος του προϊόντος, προκειμένου οι καταναλωτές να μη βασίζονται στην τιμή συσκευασίας, ούτε να παραπλανούνται με οποιονδήποτε τρόπο από τη συσκευασία, αλλά να παρακολουθούν την τιμή μονάδος» ανέφερε.