Eurovision 2023: Ανάρπαστα τα εισιτήρια – Στόχος απατεώνων πελάτες ξενοδοχείων που έκαναν ηλεκτρονικές κρατήσεις
Μεγάλη ζήτηση έχει ο φετινός, 67ος Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός της Eurovision που θα φιλοξενηθεί στο Λίβερπουλ. Τα εισιτήρια, που βγήκαν προς πώληση εξαντλήθηκαν σε χρόνο – ρεκόρ ενώ έχουν αναφερθεί και κάποιες απόπειρες ηλεκτρονικής απάτης σε επισκέπτες που έχουν ήδη κλείσει καταλύματα για τη διαμονή τους.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές χρειάστηκαν μόλις 36 λεπτά για να κάνουν…φτερά θα εισιτήρια που διατέθηκαν προς πώληση για την βραδιά του μεγάλου τελικού. Οι ενδιαφερόμενοι έδωσαν σκληρή μάχη προκειμένου να εξασφαλίσουν το μαγικό χαρτάκι ενώ πολλοί είναι εκείνοι που τελικά δεν τα κατάφεραν.
Ανάμεσα στους απογοητευμένους μάλιστα ήταν η παρουσιάστρια της τελετής έναρξης του διαγωνισμού, Sam Quek, η οποία, όπως αποκάλυψε με ανάρτησή της στα social media, δεν πρόλαβε να κλείσει εισιτήριο για τη βραδιά του τελικού: «Αν κάνει κάποιον να νιώσει καλύτερα… Δεν μπόρεσα να πάρω εισιτήρια για τον μεγάλο τελικό της Eurovision … …και παρουσιάζω την Τελετή Έναρξης!» έγραψε χαρακτηριστικά.
Να σημειωθεί πως η τιμή των εισιτηρίων για τον τελικό της 13ης Μαΐου κυμαίνεται ανάμεσα στις 160 και τις 380 λίρες ενώ αυτά για τους δύο ημιτελικούς, που θα πραγματοποιηθούν στις στις 9 και 11 Μαΐου αντίστοιχα
Ηλεκτρονικές απάτες
Στο μεταξύ, παρακολουθώντας το μεγάλο διεθνές ενδιαφέρον που έχει προσελκύσει η φετινή Eurovision, κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να το εκμεταλλευτούν στοχεύοντας σε επισκέπτες, από διάφορες γωνιές του κόσμου, οι οποίοι έχουν κάνει ηλεκτρονικές κρατήσεις για τη διαμονή τους.
Στο στόχαστρό τους έχουν βάλει κατά κύριο λόγο μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων από τις οποίες επιχειρούν να ψαρέψουν προσωπικά δεδομένα των πελατών της συγκεκριμένης περιόδου με στόχο να τους αποσπάσουν χρηματικά ποσά. Η πασίγνωστη εταιρεία Booking.com επιβεβαίωσε στο BBC πως κάποιοι συνεργάτες της έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος», αρνήθηκε, ωστόσο, πως υπήρξε διαρροή προσωπικών δεδομένων. Συμβούλευσε δε το κοινό να επικοινωνεί μόνο και απευθείας με τα ξενοδοχεία στα οποία πρόκειται για διαμείνουν και να μην ανταποκρίνονται σε ύποπτα μηνύματα.
Παρόλα αυτά υπήρξαν άτομα τα οποία επιβεβαίωσαν πως έλαβαν αντίστοιχα μηνύματα από άγνωστους λογαριασμούς οι οποίοι προσπάθησαν να τους εξαπατήσουν προσποιούμενοι πως είναι συνεργάτες του καταλύματος που θα τους φιλοξενήσει.
Ανάμεσά τους κι ένας άνδρας, ο οποίος όπως αποκάλυψε στο BBC, δέχτηκε, τον Φεβρουάριο, ένα μήνυμα μέσω WhatsApp, από κάποιον που ισχυρίστηκε πως ήταν ρεσεπτιονίστ του ξενοδοχείου στο οποίο είχε κάνει κράτηση και του είπε πως υπήρχε κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή του. Λίγο αργότερα η τράπεζα με την οποία συνεργάζεται τον ενημέρωσε πως πως κάποιος χάκαρε τον τραπεζικό του λογαριασμό μεταφέροντας 800 λίρες στην Ουγκάντα, συναλλαγή που όμως τελικά πρόλαβαν να ακυρώσουν.
Ο συγκεκριμένος φαίνεται πως δεν είναι ο μοναδικός που επιχείρησαν να εξαπατήσουν τις τελευταίες ημέρες καθώς αντίστοιχες καταγγελίες έχουν γίνει σε διάφορα ξενοδοχεία και πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων.