Οργή κατά της Burberry για μοντέλο που έχει αφαιρέσει το στήθος του
Ο Οίκος Μόδας Burberry, επέλεξε να κάνει μια καμπάνια με ουδέτερα μοντέλα, πράγμα που έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Ειδικότερα στα social media που χρήστες αφήνουν συνεχώς αρνητικά σχόλια όπως: «παρουσιάζει σαν κάτι ωραίο και φυσιολογικό κορίτσια που έχουν αφαιρέσει το υγιές στήθος τους».
Στην τελευταία καμπάνια του βρετανικού οίκου μόδας εμφανίζεται μια γυμνόστηθη νεαρή γυναίκα με σημάδια από διπλή μαστεκτομή, μια διαδικασία που χρησιμοποιείται στον καρκίνο του μαστού ή από γυναίκες θέλουν να αλλάξουν το φύλο τους.
Η τελευταία καμπάνια της Burberry, με τίτλο B:MINE, εξυμνεί τη διαφορετικότητα με τους επικριτές να υποθέτουν ότι το μοντέλο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια είναι τρανσέξουαλ.
«Δεν νομίζω ότι οι διαφημίσεις θα πρέπει να παρουσιάζουν ως κάτι φυσιολογικό κορίτσια που αφαιρούν υγιές στήθος», έγραψε κάποιος.
Στην καμπάνια πραγματικά ζευγάρια ντυμένα με ρούχα Burberry απαθανατίζονται να ποζάρουν στον φακό αγκαλιασμένα και να ανταλλάσσουν παθιασμένα φιλιά.
Βροχή τα αρνητικά σχόλια κάτω από την ανάρτηση του βίντεο
Η Burberry ανέβασε υλικό από τη νέα της καμπάνια στο λογαριασμό της στο Instagram και τα αρνητικά σχόλια πέφτουν βροχή.
Ένας follower έγραψε: «Η χειρότερη διαφήμιση που έχω δει ποτέ», ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Γιατί; Γιατί; Ήταν απαραίτητο;».
Ένας άλλος έγραψε: «Ώρα για unfollow», ενώ ένας αναρωτήθηκε: «Αυτός είναι ο λόγος που η Burberry κοντεύει να χρεοκοπήσει;».
Παρόμοια σχόλια έχουν γίνει σχετικά με τη νέα καμπάνια της Burberry.
«Είναι αυτό αληθινό; Οι μάρκες κάνουν τα πιο περίεργα πράγματα για να τραβήξουν την προσοχή. Κόφτε το. Αν θέλετε να πουλήσετε, δημιουργήστε καλά προϊόντα, όχι προπαγάνδα», ήταν ένα από τα σχόλια.
Άλλα σχόλια ανέφεραν: «Τι σχέση έχει αυτό με τη μόδα;», «Αηδία», «Αυτό είναι ηλίθιο».
Νωρίτερα φέτος, ο οίκος Balenciaga αντιμετώπισε επίσης επικρίσεις όταν η εταιρεία δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες στις οποίες δυο μικρά κορίτσια ποζάρουν για να διαφημίσουν τα προϊόντα του κρατώντας λούτρινα αρκουδάκια τα οποία είναι ντυμένα με σαδομαζοχιστικά αξεσουάρ, δηλαδή δερμάτινους ιμάντες και λουκέτα.
Η καμπάνια αφαιρέθηκε αργότερα από την ιστοσελίδα της Balenciaga, καθώς και από τις σελίδες της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ίδιο πάντως φαίνεται πως συμβαίνει και στην Burberry καθώς η επίμαχη φωτογραφία δεν υπάρχει στα social media της εταιρείας.