Τον Ιανουάριο το νοµοσχέδιο για τη διαφήµιση των καναλιών

Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νοµοσχέδιο που θα προβλέπει τη δηµιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρµας συναλλαγών για τη διαφήµιση των καναλιών, επεσήµανε από το βήµα της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενηµέρωσης, Νίκος Παππάς. Αφορµή ήταν η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά έξι µήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιµολόγηση διαφηµίσεων και […]

v7tt2cqimb4b01fe85t7

Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νοµοσχέδιο που θα προβλέπει τη δηµιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρµας συναλλαγών για τη διαφήµιση των καναλιών, επεσήµανε από το βήµα της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενηµέρωσης, Νίκος Παππάς. Αφορµή ήταν η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά έξι µήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιµολόγηση διαφηµίσεων και χορηγιών από µέσα ενηµέρωσης, η οποία κατατέθηκε στο υπό συζήτηση νοµοσχέδιο για την ενσωµάτωση κοινοτικής οδηγίας που αφορά «την αρχή ίσης µεταχείρισης προσώπων, ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής τους».