Μάχη στήθος με στήθος στην prime time

Ποιο πρόγραμμα ανέβηκε στην κορυφή. Το «Voice» κυριάρχησε στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Μια νύχτα μόνο» πήρε την πρωτιά στο γενικό σύνολο την Κυριακή 30 Νοεμβρίο

Μάχη στήθος με στήθος στην prime time: Ποιο πρόγραμμα ανέβηκε στην κορυφή. Το «Voice» κυριάρχησε στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Μια νύχτα μόνο» πήρε την πρωτιά στο γενικό σύνολο την Κυριακή 30 Νοεμβρίου.

Η βραδιά της Κυριακής 30 Νοεμβρίου εξελίχθηκε σε έναν πραγματικό τηλεοπτικό «μαραθώνιο», με τα μεγάλα προγράμματα της prime time να διεκδικούν μέχρι την τελευταία στιγμή την κορυφή της τηλεθέασης. Το κοινό μοιράστηκε έντονα ανάμεσα σε μουσική, μυθοπλασία και ψυχαγωγία, χαρίζοντας στα κανάλια μια από τις πιο ανταγωνιστικές νύχτες της φετινής σεζόν.

Διαβάστε επίσης: Παπαρίζου- Πυροβολάκης απογείωσαν το «My Number One» στο The Voice

Στο δυναμικό κοινό, η μάχη ήταν κυριολεκτικά πόντο με πόντο. Το «The Voice» του ΣΚΑΪ κατάφερε τελικά να ξεχωρίσει, κατακτώντας την πρώτη θέση με μέσο όρο 15%. Πολύ κοντά ακολούθησαν «Τα Φαντάσματα» με 14,4%, ενώ το «Μια νύχτα μόνο» σημείωσε 13,5%. Το IQ160 έκλεισε στο 11,7%, «Η Γη της Ελιάς» στο 9,3%, η special edition του «Εκατομμυριούχου» στο 6,2% και ο «Δικαστής» στο 4,9%.

Στο γενικό σύνολο, ωστόσο, η εικόνα ήταν διαφορετική. Το «Μια νύχτα μόνο» αναδείχθηκε νικητής της βραδιάς, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 20,6%. Το «Voice» ακολούθησε με 18,5%, ενώ η «Γη της Ελιάς» κράτησε σταθερά υψηλές επιδόσεις με 17,5%. Στη συνέχεια ήρθαν «Τα Φαντάσματα» με 12,5%, το IQ160 με 11,5%, η special έκδοση του «Εκατομμυριούχου» με 8% και ο «Δικαστής» με 5,6%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Voice – 15%

Τα φαντάσματα – 14,4%

Μια νύχτα μόνο – 13,5%

IQ160 – 11,7%

Γη της Ελιάς – 9,3%

Εκατομμυριούχος Special – 6,2%

Δικαστής – 4,9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Μια νύχτα μόνο – 20,6%

Voice – 18,5%

Γη της Ελιάς – 17,5%

Τα φαντάσματα – 12,5%

IQ160 – 11,5%

Εκατομμυριούχος Special – 8%

Δικαστής – 5,6%

Η τηλεοπτική κούρσα της Κυριακής απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι η prime time παραμένει η πιο απαιτητική ζώνη, όπου κάθε πρόγραμμα δοκιμάζει τις αντοχές και τη δυναμική του σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά. Οι διαφορές στα ποσοστά δείχνουν ξεκάθαρα ότι το κοινό αναζητά ποικιλία και εναλλαγή, ενώ οι παραγωγές υψηλού κόστους και οι δημοφιλείς σειρές συνεχίζουν να δίνουν τη δική τους μάχη για την προτίμηση των τηλεθεατών.

Όλα τα viral video εδώ.