Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Τι τηλεθέαση έκανε η Μαρία Σολωμού στην πρεμιέρα της στον Alpha;

Τι τηλεθέαση έκανε η Μαρία Σολωμού στην πρεμιέρα της στον Alpha; Μια νέα πρόταση για τη βραδινή ζώνη έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Δευτέρας 26 Μαΐου στον Alpha. Ο λόγος για τη νέα εκπομπή της Μαρίας Σολωμού με τίτλο «Μαρία τη νύχτα», η οποία επιχείρησε να φέρει μια πιο αυθεντική και χαλαρή νότα στη late night ψυχαγωγία της ελληνικής τηλεόρασης.

Τι τηλεθέαση έκανε η Μαρία Σολωμού στην πρεμιέρα της στον Alpha; 

Σε μια βεράντα που έμοιαζε να αιωρείται πάνω από την Αθήνα και με την ατμόσφαιρα να παραπέμπει σε αυθόρμητες, προσωπικές κουβέντες ανάμεσα σε φίλους, η ηθοποιός-παρουσιάστρια άνοιξε τα χαρτιά της τηλεοπτικά – φιλοξενώντας ως πρώτο καλεσμένο τον Θοδωρή Φέρρη.

Η συνέντευξη κύλησε με χιούμορ, ειλικρίνεια και χαμηλούς τόνους, δίνοντας μια πρώτη «γεύση» για το τι θα ακολουθήσει στις επόμενες εκπομπές. Όμως, όπως πάντα στην τηλεόραση, όλα κρίνονται και… από τα νούμερα.

Τι έδειξαν οι μετρήσεις τηλεθέασης;

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, το «Μαρία τη νύχτα» κατέγραψε στην πρεμιέρα του 7,7% στο γενικό σύνολο και 7% στο δυναμικό κοινό (18-54), σε μια ζώνη με σκληρό ανταγωνισμό.

Απέναντί της, η σταθερή αξία του Γρηγόρη Αρναούτογλου με το «The 2Night Show» στον ΑΝΤ1, ο οποίος κράτησε γερά τα ηνία με 14,9% στο γενικό και 13,4% στο δυναμικό κοινό.

Παρότι η Μαρία Σολωμού δεν κατάφερε να κλέψει τα σκήπτρα της τηλεθέασης στην πρεμιέρα της, η ατμοσφαιρική παραγωγή, η αυθεντικότητα του περιεχομένου και το ξεχωριστό ύφος της εκπομπής άφησαν θετικές εντυπώσεις στο κοινό και στα social media, με πολλούς να σχολιάζουν ότι «επιτέλους κάτι διαφορετικό στη late night ζώνη».

Οι πρώτες εντυπώσεις

Η χημεία ανάμεσα στη Σολωμού και τον Φέρρη ήταν εμφανής, με τους δυο τους να συζητούν από μουσικά και προσωπικά θέματα, μέχρι τις δυσκολίες του χώρου και τον τρόπο που ο καθένας «αντιμετωπίζει τα βράδια του». Δεν έλειψαν οι στιγμές γέλιου, αλλά και εξομολογήσεις που έφεραν μια πιο ανθρώπινη νότα στην κουβέντα τους.

Η επιλογή του σκηνικού – μια ανοιχτή ταράτσα με θέα την Αθήνα – έδωσε έναν πιο φρέσκο αέρα στην εικόνα, μακριά από τα τυπικά στούντιο των βραδινών εκπομπών.

Το μεγάλο στοίχημα για τη Μαρία Σολωμού και την ομάδα της θα είναι να διατηρήσουν αυτή τη φρεσκάδα και τις επόμενες εβδομάδες, διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο από το τηλεοπτικό κοινό.

📺 ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ – ΒΡΑΔΙΝΗ ΖΩΝΗ (Δευτέρα 26 Μαΐου)

Εκπομπή Κανάλι Γενικό Σύνολο Δυναμικό Κοινό (18-54)
The 2Night Show ANT1 14,9% 13,4%
Μαρία τη Νύχτα ALPHA 7,7% 7,0%

Όλα τα viral video εδώ.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!