Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”;
Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”; Στην prime time της Τετάρτης 19 Μαρτίου, η τηλεθέαση υπήρξε σφοδρή, με πολλούς τίτλους να διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία. Ο Λάκης Λαζόπουλος επέστρεψε με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” στο Mega, όμως το ριάλιτι μαγειρικής “MasterChef” και η δραματική σειρά “Άγιος Έρωτας” υπερκέρασαν τον διάσημο παρουσιαστή, καταλαμβάνοντας την πρωτοκαθεδρία στην τηλεθέαση.
Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το “MasterChef” κατέκτησε την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό, συγκεντρώνοντας 16,7%. Ακολούθησε ο “Άγιος Έρωτας” με 16,5%, ενώ το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” βρέθηκε στην τρίτη θέση με 16%. Στη συνέχεια, το ριάλιτι “Ο Τιμωρός” στον Alpha ακολούθησε με 15,2%, ενώ το “Grand Hotel” σημείωσε 13,8%. Τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” κατέγραψαν σημαντική πτώση, με 9,3%, ενώ η σειρά “Η Παραλία” περιορίστηκε σε ποσοστό 3,3%.
Στο γενικό σύνολο, ο “Άγιος Έρωτας” ήταν το πιο δημοφιλές πρόγραμμα της βραδιάς, σημειώνοντας 18,7%. Ακολούθησαν “Ο Τιμωρός” και το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”, τα οποία μοιράστηκαν την δεύτερη θέση με 17,6%. Το “Grand Hotel” έφτασε στο 16,7%, ενώ το “MasterChef” βρέθηκε στην πέμπτη θέση με 13,9%. Τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” συγκέντρωσαν 11,1%, ενώ η σειρά “Η Παραλία” κατέγραψε την χαμηλότερη επίδοση της βραδιάς με μόλις 3,7%.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, παρά την επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου με το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”, η εκπομπή δεν κατάφερε να κερδίσει την πρωτοκαθεδρία στους πίνακες τηλεθέασης, κάτι που δείχνει την ισχυρή παρουσία της μυθοπλασίας και των ριάλιτι στον τηλεοπτικό χάρτη της συγκεκριμένης βραδιάς.
Πίνακας Τηλεθέασης
Πρόγραμμα | Δυναμικό Κοινό (%) | Γενικό Σύνολο (%) |
---|---|---|
MasterChef | 16,7 | 13,9 |
Άγιος Έρωτας | 16,5 | 18,7 |
Αλ Τσαντίρι Νιουζ | 16,0 | 17,6 |
Ο Τιμωρός | 15,2 | 17,6 |
Grand Hotel | 13,8 | 16,7 |
Παιχνίδια Εκδίκησης | 9,3 | 11,1 |
Η Παραλία | 3,3 | 3,7 |
Αυτή η τηλεοπτική μάχη για την κορυφή, δείχνει πώς τα προγράμματα μυθοπλασίας και τα ριάλιτι έχουν κερδίσει την προτίμηση του κοινού, ενώ οι εκπομπές όπως το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” πρέπει να αντιμετωπίσουν τον ισχυρό ανταγωνισμό από άλλες μορφές ψυχαγωγίας.
Όλα τα viral video εδώ.