Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Τηλεθέαση: Σκληρή «μάχη» για Χρηστίδου και Μάνεση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Τηλεθέαση: Σκληρή «μάχη» για Χρηστίδου και Μάνεση. Η Σίσσυ Χρηστίδου κατέγραψε διπλή πρωτιά στην τηλεθέαση το Σάββατο 1 Μαρτίου, επικρατώντας οριακά στη «μάχη» της πρωινής ζώνης με τον Νίκο Μάνεση. Τα αποτελέσματα της Nielsen έδειξαν μικρές διαφορές ανάμεσα στις δύο εκπομπές, τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο.

Στο δυναμικό κοινό, η εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» σημείωσε μέσο όρο 13,8%, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» με 13,7%. Ακολούθησαν οι Δεκατιανοί με 11,9%, οι Weekenders με 6,4% και το «Καλημέρα είπαμε;» με 4,3%.

Αντίστοιχα, στο γενικό σύνολο, η εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου κατέγραψε μέσο όρο 16%, ενώ ο Νίκος Μάνεσης ακολούθησε με 15,9%. Οι Δεκατιανοί βρέθηκαν στην τρίτη θέση με 13,9%, οι Weekenders σημείωσαν 6,1% και το «Καλημέρα είπαμε;» περιορίστηκε στο 4,3%.

Τηλεθέαση: Σκληρή «μάχη» για Χρηστίδου και Μάνεση

Αναλυτικά οι μετρήσεις τηλεθέασης:

Δυναμικό κοινό

  • Χαμογέλα και πάλι – 13,8%
  • Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 13,7%
  • Δεκατιανοί – 11,9%
  • Weekenders – 6,4%
  • Καλημέρα είπαμε; – 4,3%

Γενικό σύνολο

  • Χαμογέλα και πάλι – 16%
  • Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 15,9%
  • Δεκατιανοί – 13,9%
  • Weekenders – 6,1%
  • Καλημέρα είπαμε; – 4,3%

Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά και αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των εκπομπών. Οι ακριβείς μετρήσεις για όλα τα κοινά διατίθενται από τη Nielsen.

Όλα τα viral βίντεο εδώ
Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!