Τηλεθέαση: Ο Παναθηναϊκός έφτασε το 30% αλλά δεν πήρε τη νίκη στην prime time
Τηλεθέαση: Ο Παναθηναϊκός έφτασε το 30%. Τη βραδιά της Τσικνοπέμπτης, ο Παναθηναϊκός υποδέχθηκε την ισλανδική Βίκινγκουρ για την αναμέτρηση στο πλαίσιο του UEFA Conference League. Η ομάδα του «Τριφυλλιού» κατάφερε να κερδίσει με σκορ 2-0 και να εξασφαλίσει την πρόκρισή της στους 16 της διοργάνωσης, όμως, η μάχη για την τηλεθέαση δεν εξελίχθηκε σύμφωνα με τις προσδοκίες του ΑΝΤ1, καθώς παρά το καλό ποσοστό που σημείωσε στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα, δεν κατάφερε να κατακτήσει την πρωτιά στην prime time. Συγκεκριμένα, η τηλεθέαση της ποδοσφαιρικής αναμέτρησης άγγιξε το 23% στο δυναμικό κοινό και το 30,1% στο γενικό σύνολο, αλλά έμεινε πίσω από άλλα προγράμματα της βραδιάς.
Τηλεθέαση: Ο Παναθηναϊκός έφτασε το 30%
Ποιο πρόγραμμα λοιπόν «έκοψε» πρώτο το νήμα; Η απάντηση είναι το MasterChef, το οποίο συνεχίζει ακάθεκτο να κυριαρχεί στην prime time, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από σειρές μυθοπλασίας και ποδοσφαιρικούς αγώνες. Το reality μαγειρικής του Star σημείωσε εξαιρετική τηλεθέαση με 18% στο δυναμικό κοινό (18-54), καταφέρνοντας να διατηρηθεί στην πρώτη θέση. Ακολουθεί στη δεύτερη θέση η τηλεοπτική σειρά Άγιος Έρωτας με 16,7%, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η αναμέτρηση του Παναθηναϊκού, η οποία σημείωσε 15,5%.
Η συνέχεια της τηλεοπτικής βραδιάς περιλάμβανε το διπλό επεισόδιο της σειράς Γη της Ελιάς, το οποίο συγκέντρωσε 13,1%, ενώ η σειρά Διάφανη Αγάπη ακολούθησε με 9,7%. Το διπλό επεισόδιο του Εκατομμυριούχου σημείωσε 9,4%, ενώ η σειρά Παραλία της ΕΡΤ βρέθηκε στην τελευταία θέση με μόλις 3,2%.
Αναφορικά με τα ποσοστά τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά, με τον Άγιο Έρωτα και την αναμέτρηση του Παναθηναϊκού να ισοφαρίζουν στην πρώτη θέση, με 19,9%. Στη δεύτερη θέση ακολούθησε η σειρά Γη της Ελιάς με 17,1%, ενώ το MasterChef βρέθηκε στην τέταρτη θέση με 13,6%. Ο Εκατομμυριούχος κατάφερε να διατηρηθεί σε διψήφιο ποσοστό με 12,3%, ενώ η Διάφανη Αγάπη έμεινε στο 8,7%. Τέλος, η Παραλία σημείωσε το χαμηλότερο ποσοστό της βραδιάς με 4,2%.
Αν και η αναμέτρηση του Παναθηναϊκού κατάφερε να προσφέρει θεαματικές στιγμές και να εξασφαλίσει την πρόκριση, τα προγράμματα ψυχαγωγίας και μυθοπλασίας κατάφεραν να κερδίσουν τη μάχη της τηλεθέασης, με το MasterChef να παραμένει το πιο δημοφιλές πρόγραμμα της βραδιάς.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
- MasterChef – 18%
- Άγιος Έρωτας – 16,7%
- Ποδόσφαιρο: Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ – 15,5%
- Η Γη της Ελιάς – 13,1%
- Διάφανη Αγάπη – 9,7%
- Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Special Edition) – 9,4%
- Η Παραλία – 3,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
- Άγιος Έρωτας – 19,9%
- Ποδόσφαιρο: Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ – 19,9%
- Η Γη της Ελιάς – 17,1%
- MasterChef – 13,6%
- Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Special Edition) – 12,3%
- Διάφανη Αγάπη – 8,7%
- Η Παραλία – 4,2%
Όλα τα viral video εδώ.