Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Τηλεθέαση: Το Champions League “κλώτσησε” τον ανταγωνισμό

Το Champions League “κλώτσησε” τον ανταγωνισμό. Την κορυφή στους πίνακες για την τηλεθέαση κατέκτησε η ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στη Ντόρτμουντ και στην Μπαρτσελόνα για το UEFA Champions League. Μπορεί η πρωτιά να ήταν οριακή, αλλά δεν έδωσε το περιθώριο στον ανταγωνισμό να ξεδιπλωθεί και να ανέβει σε υψηλότερα ποσοστά.

Το Champions League “κλώτσησε” τον ανταγωνισμό

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο αγώνας στο Mega συγκέντρωσε στο δυναμικό κοινό 15-54 μέσο όρο 15,1% και ακολούθησε το Grand Hotel με 14,6%. Στο 13,2% προσγειώθηκε ο Άγιος Έρωτας και στο 10,3% το VIΠ Καλά Γεράματα. Κάτω από το 10% συνέχισε η Φάρμα (7,9%), ενώ χαμηλά ήταν τα μονοψήφια για την Παραλία (3.3%), το Survivor (3,3%) και το Αρχελάου 5 (2,1%).

Στο σύνολο το Grand Hotel βρέθηκε στην πρώτη θέση με 18,3% και μία ανάσα πίσω του ο Άγιος Έρωτας με 18,1%. Σχεδόν ίδια ποσοστά με το δυναμικό κοινό για το ματς στο Mega (15,2%). Από εκεί και πέρα συναντάμε μονοψήφια με το VIΠ Καλά Γεράματα να σημειώνει 9% και τη Φάρμα 7,4%. Στις τελευταίες θέσεις κλείδωσαν το Survivor (6,3%), η Παραλία (4,2%) και το Αρχελάου 5 (1,5%).

Τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

  1. Μπαρτσελόνα – Ντόρτμουντ – 15,1%
  2. Grand Hotel – 14,6%
  3. Άγιος Έρωτας – 13,2%
  4. VIΠ Καλά Γεράματα – 10,3%
  5. Η Φάρμα – 7,9%
  6. Η Παραλία – 3,3%
  7. Survivor – 3,3%
  8. Αρχελάου 5 2,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

  1. Grand Hotel – 18,3%
  2. Άγιος Έρωτας – 18,1%
  3. Μπαρτσελόνα – Ντόρτμουντ – 15,2%
  4. VIΠ Καλά Γεράματα – 9%
  5. Η Φάρμα – 7,4%
  6. Survivor – 6,3%
  7. Η Παραλία – 4,2%
  8. Αρχελάου 5 1,5%

Όλα τα viral video εδώ.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!