Κατά της Τεχνητής Νοημοσύνης στράφηκε ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, τονίζοντας ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί μία μορφή τέχνης.
Σε συνέντευξη που έδωσε ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός στο περιοδικό «Time» μοιράστηκε τις απόψεις του για τη συμβολή του AI, τονίζοντας ότι, παρόλο που μπορεί να είναι ένα χρήσιμο «εργαλείο», δεν μπορεί να καταταγεί στην κατηγορία της τέχνης.
«Παρά την ανησυχία του για το ενδεχόμενο να χάσουν τη δουλειά τους ταλαντούχοι και έμπειροι άνθρωποι εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης», ο Ντι Κάπριο επισήμανε ότι το AI θα μπορούσε ενδεχομένως να προσφέρει οφέλη στη βιομηχανία του θεάματος.
Leonardo DiCaprio Says AI Can Be An “Enhancement Tool” For Filmmakers But Often “Dissipates” Into “Internet Junk”: “There’s No Humanity To It” https://t.co/aWugSQ2CLj
— Deadline (@DEADLINE) December 9, 2025
«Μπορεί να χρησιμεύσει ως εργαλείο βελτίωσης για έναν νέο σκηνοθέτη, βοηθώντας τον να δημιουργήσει κάτι πρωτοποριακό», ανέφερε ο ηθοποιός, ωστόσο τόνισε ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα θεωρηθεί ποτέ τέχνη, καθώς της λείπει η ανθρώπινη διάσταση. Χαρακτηριστικά εξήγησε: «Οτιδήποτε θεωρείται αυθεντικά τέχνη, πρέπει να προέρχεται από τον άνθρωπο».
Διαβάστε ακόμα: Λεονάρντο Ντι Κάπριο: Παραλίγο να φάει… πόρτα σε πάρτι
Ο Ντι Κάπριο ξεκίνησε την καριέρα του με τηλεοπτικές διαφημίσεις πριν συμμετάσχει σε τηλεοπτικές σειρές, όπως το Santa Barbara και το Growing Pains στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Το κινηματογραφικό του ντεμπούτο έγινε στην κωμωδία τρόμου Critters 3 το 1991. Έλαβε αναγνώριση με δευτερεύοντες ρόλους στις ταινίες Τι Βασανίζει τον Γκίλμπερτ Γκρέιπ (What’s Eating Gilbert Grape, 1993), Σταγόνες Αγάπης (Marvin’s Room, 1995) και Το Τέλος της Αθωότητας (The Basketball Diaries, 1995). Πήρε τον πρώτο του πρωταγωνιστικό ρόλο στο Romeo + Juliet το 1996 και έγινε παγκοσμίως γνωστός με την ταινία Τιτανικός (Titanic) σε σκηνοθεσία του Τζέιμς Κάμερον, τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία όλων των εποχών μέχρι το 2010.
Όλα τα viral video εδώ.