Αλέξης Τσίπρας: Τα Jumbo τρολάρουν το βιβλίο του. “Αδειάστε τα όλα χωρίς τσίπα” καταλήγει η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση
Μόλις κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες το πρώτο βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα με τίτλο «Ιθάκη», και η απήχηση ήταν τεράστια: μέσα σε μόλις 24 ώρες έκανε ρεκόρ πωλήσεων. Το περιεχόμενο του βιβλίου έχει ήδη προκαλέσει έντονο σχολιασμό, με πρόσωπα που αναφέρονται σε αυτό να απαντούν δημόσια, τόσο μέσα από τηλεοπτικές εκπομπές όσο και μέσω social media.
Με αφορμή λοιπόν την έντονη συζήτηση γύρω από τον πρώην πρωθυπουργό και το βιβλίο του, τα Jumbo φαίνεται πως βρήκαν έμπνευση για την φετινή τους χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια. Η εταιρεία προχώρησε σε μια έξυπνη αναδιατύπωση του ομώνυμου ποιήματος του Κωνσταντίνου Καβάφη, δημιουργώντας μια διαφήμιση που παραπέμπει ευθέως στο βιβλίο του Τσίπρα και στην ονομασία «Ιθάκη».
Αλέξης Τσίπρας: Τα Jumbo τρολάρουν το βιβλίο του
Στο ραδιόφωνο ακούγεται η φράση: «Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Χριστούγεννα να εύχεσαι να είναι λευκός ο δρόμος, γεμάτος χιόνια και Jumbo φορτηγά. Τη χιονοθύελλα και το ψοφόκρυο μην φοβάσαι, γιατί τέτοια Χριστούγεννα αλλού δεν θα βρεις. Κι αν μετά τις αγορές γεμάτες βρεις τις τσέπες σου είναι γιατί τα Jumbo δεν σε γέλασαν. Jumbo, η Ιθάκη των Χριστουγέννων, αδειάστε τα όλα χωρίς τσίπα». Η ατάκα «αδειάστε τα όλα χωρίς τσίπα» φέρνει ξεκάθαρα στο μυαλό το βιβλίο του πρώην πρωθυπουργού, δίνοντας χιουμοριστική αναφορά και ταυτόχρονα γιορτινό χαρακτήρα στη διαφήμιση.
Διαβάστε επίσης: Βιβλίο “Ιθάκη”: Η πρώτη αντίδραση Κασσελάκη μέσω Τάιλερ για το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα
Η καμπάνια των Jumbo δείχνει πώς ένα κοινωνικό ή πολιτικό γεγονός μπορεί να εμπνεύσει δημιουργικά τον διαφημιστικό κόσμο, συνδέοντας ένα χιουμοριστικό μήνυμα με τις αγορές των Χριστουγέννων. Οι καταναλωτές, ακούγοντας τη ραδιοφωνική διαφήμιση, βλέπουν την Ιθάκη των Χριστουγέννων ως μια ευκαιρία να γεμίσουν τα σπίτια τους με δώρα, ενώ η ατάκα παραμένει καρφωμένη στο μυαλό με το ευρηματικό παιχνίδι λέξεων.
Με αυτό τον τρόπο, τα Jumbo κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα viral στιγμιότυπο, συνδέοντας χιουμοριστικά την πολιτική επικαιρότητα με την εμπορική τους καμπάνια, ενώ το κοινό έχει ήδη ξεκινήσει να σχολιάζει και να μοιράζεται την πρωτότυπη αναφορά στα social media.
Όλα τα viral video εδώ.