Στην “πόλη της αμαρτίας” η Ιωάννα Τούνη. Το «The Cosmopolitan» και η σουίτα των 1.280 ευρώ η βραδιά. Το πολυτελές Bachelorette της Στέλλας Πάσσαρη στο Λας Βέγκας – Ιωάννα Τούνη και Φίλες πλήρωσαν σχεδόν €9.000 για διαμονή. Ο απολογισμός του κόστους του επταήμερου ταξιδιού.
Στην “πόλη της αμαρτίας” η Ιωάννα Τούνη
Η Ιωάννα Τούνη και η στενή παρέα των φίλων της ταξίδεψαν στο Λας Βέγκας για να γιορτάσουν το bachelorette party της Στέλλας Πάσσαρη, κάνοντας ένα άκρως πολυτελές ταξίδι. Το πρωί του Σαββάτου 18/10, η εκπομπή «Πρωινό Σαββατοκύριακο» του ΑΝΤ1 παρουσίασε ένα αναλυτικό ρεπορτάζ για το υψηλό κόστος του ταξιδιού, εστιάζοντας κυρίως στα έξοδα διαμονής της παρέας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Τούνη και η Πάσσαρη επέλεξαν να μείνουν σε ένα από τα πιο διάσημα και πολυτελή ξενοδοχεία του Λας Βέγκας, το The Cosmopolitan of Las Vegas.
Τα έξοδα διαμονής τους, ειδικότερα για τη σουίτα που νοίκιασαν, ήταν ιδιαίτερα υψηλά, φτάνοντας σε τετραψήφιο νούμερο ανά βράδυ:
- Κόστος σουίτας ανά βραδιά: €1.280
- Διάρκεια παραμονής: 7 ημέρες
Κάνοντας τον συνολικό απολογισμό, η παρέα πλήρωσε για τη διαμονή της στο ξενοδοχείο το εξωφρενικό ποσό των 8.960 ευρώ για την επταήμερη παραμονή τους στην «Πόλη της Αμαρτίας». Το ρεπορτάζ υπογράμμισε το υψηλό επίπεδο πολυτέλειας που επέλεξαν οι φίλες για να γιορτάσουν το bachelorette της Στέλλας Πάσσαρη.
Η Ιωάννα Τούνη αποτελεί case study επιχειρηματικής επιτυχίας στον χώρο των social media. Οι εταιρείες της παρουσιάζουν ιδιαίτερα υψηλά οικονομικά μεγέθη:
- Brand «J. Touni»: Σύμφωνα με δημοσιεύματα (που αναφέρονται σε στοιχεία του 2024), η εταιρεία παρουσιάζει τζίρο περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη που αγγίζουν τα 1,5 εκατομμύρια ευρώ, φαινόμενο που αποδίδεται στο χαμηλό λειτουργικό κόστος και την ευελιξία της επιχείρησης.
- Bubblegun: Η εταιρεία ένδυσης είχε τζίρο περίπου 1,372 εκατ. ευρώ το 2024.
Συνολικά, η Ιωάννα Τούνη έχει καταφέρει να μετατρέψει την αναγνωρισιμότητά της σε ένα ισχυρό προσωπικό brand με αξιοσημείωτη οικονομική αυτοδυναμία.
Καριέρα και επιχειρηματική δραστηριότητα
- Αρχική αναγνώριση: Έγινε ευρέως γνωστή μέσω της συμμετοχής της στο ριάλιτι μόδας «My Style Rocks».
- Influencer: Είναι μία από τις κορυφαίες Ελληνίδες influencers, με μεγάλη επιρροή και εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους στα social media (κοντά στο 1 εκατομμύριο).
- Επιχειρήσεις:
- Είναι επιχειρηματίας στον χώρο της ένδυσης, έχοντας ανοίξει μαζί με φίλη της κατάστημα με ρούχα στη Θεσσαλονίκη.
- Είναι συνιδιοκτήτρια της εταιρείας ένδυσης «Bubblegun» (κατέχει το 50%).
- Διαθέτει επίσης το προσωπικό της brand «J. Touni».