Φαίη Σκορδά για Πάρι Ρούπο: “Λάθος επιλογή εξαρχής”

Φαίη Σκορδά για Πάρι Ρούπο: “Λάθος επιλογή εξαρχής”. Η απόλυση του κωμικού Πάρι Ρούπου από γνωστή αλυσίδα πιτσαρίας έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων και έντονες συζητήσεις γύρω από τη σχέση των εταιρικών συνεργασιών με την καλλιτεχνική ελευθερία. Το θέμα απασχόλησε και την εκπομπή Buongiorno, όπου η Φαίη Σκορδά δεν μάσησε τα λόγια της. Φαίη Σκορδά για […]

Φαίη Σκορδά για Πάρι Ρούπο: “Λάθος επιλογή εξαρχής”. Η απόλυση του κωμικού Πάρι Ρούπου από γνωστή αλυσίδα πιτσαρίας έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων και έντονες συζητήσεις γύρω από τη σχέση των εταιρικών συνεργασιών με την καλλιτεχνική ελευθερία. Το θέμα απασχόλησε και την εκπομπή Buongiorno, όπου η Φαίη Σκορδά δεν μάσησε τα λόγια της.

Φαίη Σκορδά για Πάρι Ρούπο: “Λάθος επιλογή εξαρχής”

Η παρουσιάστρια έθιξε δύο βασικά ζητήματα: αφενός το δικαίωμα ενός stand up comedian να λέει ελεύθερα ό,τι θέλει στη σκηνή, αφετέρου την ευθύνη της εταιρείας να γνωρίζει με ποιον συνεργάζεται. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Το θέμα είναι αν μπορεί ένας stand up comedian να λέει ό,τι θέλει από όποια πλευρά κι αν είναι. Είναι αυτονόητη η απάντηση. Και το άλλο θέμα είναι αν η εταιρεία ήξερε με ποιον συνεργαζόταν επί της ουσίας. Είναι καλός και λίγο ψιλογελάμε, ναι, κάνουμε συνεργασία… αλλά πραγματικά ταιριάζει στο προφίλ μας;».

Η Σκορδά τόνισε πως η επιλογή ήταν λανθασμένη εξαρχής, καθώς η εικόνα ενός οικογενειακού brand δύσκολα συνδέεται με την αιχμηρή σάτιρα που συχνά συνοδεύει το stand up comedy. «Αν είχαν δει τις παραστάσεις του από την πρώτη στιγμή, δε θα είχανε συνεργασία. Όχι επειδή είναι κακός, αλλά επειδή δεν “κουμπώνει” με το συντηρητικό, οικογενειακό προφίλ που θέλει να προβάλλει η εταιρεία», σημείωσε, προσθέτοντας ότι όταν τελικά μια εταιρεία κάνει την επιλογή, οφείλει να τη στηρίξει.

Το περιστατικό έχει ανοίξει έναν ευρύτερο διάλογο:

Μπορεί ένας καλλιτέχνης να εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να λογοκρίνεται για χάρη εταιρικών συνεργασιών;

Ή μήπως οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν αποκλειστικά όσους «ταιριάζουν» με το εμπορικό τους προφίλ;

Η υπόθεση Ρούπου δείχνει ξεκάθαρα το λεπτό όριο ανάμεσα στην καλλιτεχνική ελευθερία και στις στρατηγικές marketing, με το κοινό να παίρνει ενεργά θέση στα social media.

Όλα τα viral video εδώ.