Το “θηρίο” του ενός εκατομμυρίου που οδηγεί ο Τσιτσιπάς
Το “θηρίο” του ενός εκατομμυρίου που οδηγεί ο Τσιτσιπάς. Η εντυπωσιακή και σπάνια Aston Martin V12 Speedster, του τενίστα, που μαγνητίζει τα βλέμματα
Το “θηρίο” του ενός εκατομμυρίου που οδηγεί ο Τσιτσιπάς. Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, ένας από τους κορυφαίους τενίστες του κόσμου, δεν περνά απαρατήρητος όταν οδηγεί στους δρόμους του Μονακό. Αν και δεν χρησιμοποιεί καθημερινά το πανάκριβο του supercar, όταν το κάνει, προκαλεί αίσθηση. Ο λόγος;
Το “θηρίο” του ενός εκατομμυρίου που οδηγεί ο Τσιτσιπάς
Η εντυπωσιακή και σπάνια Aston Martin V12 Speedster, ένα αυτοκίνητο χωρίς παρμπρίζ και οροφή, που μαγνητίζει τα βλέμματα και μετατρέπεται σε θέμα συζήτησης, όχι μόνο για τη μοναδική του σχεδίαση, αλλά και για τον διάσημο οδηγό που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Το Μονακό, γνωστός φορολογικός παράδεισος και καταφύγιο πολλών διασημοτήτων και οδηγών της Formula 1, αποτελεί την ιδανική “πίστα” για ένα τέτοιο τεχνολογικό κόσμημα. Και όταν ένας αστέρας της παγκόσμιας ελίτ, όπως ο Τσιτσιπάς, εμφανίζεται με μια από τις μόλις 88 μονάδες της V12 Speedster, αξίας περίπου 1 εκατομμυρίου ευρώ, η προσοχή είναι εγγυημένη.
Η Aston Martin V12 Speedster δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο – είναι ένα έργο τέχνης και τεχνολογίας. Κυκλοφόρησε σε περιορισμένη έκδοση 88 αντιτύπων το 2021 και φέρει ξεκάθαρες επιρροές από μαχητικά αεροσκάφη, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το αμάξωμα της είναι κατασκευασμένο σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, προσφέροντας ακαμψία, ελαφρότητα και μοναδική αισθητική.
Η σχεδίασή της αντλεί στοιχεία από τα κορυφαία μοντέλα DBS Superleggera και Vantage, συνδυάζοντας τις καλύτερες τεχνολογίες και καινοτομίες της Aston Martin για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία.
Τεχνολογία αιχμής και κορυφαία υλικά
Η V12 Speedster είναι εξοπλισμένη με ανεξάρτητη ανάρτηση διπλών ψαλιδιών εμπρός και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με σπειροειδή ελατήρια και προσαρμοζόμενη απόσβεση που προσφέρει επιλογές λειτουργίας Sport, Sport+ και Track. Οι ζάντες των 21 ιντσών είναι σφυρήλατες από αλουμίνιο, ενώ τα κεραμικά φρένα από ανθρακονήματα εξασφαλίζουν απόλυτη ακρίβεια στο φρενάρισμα.
Στο εσωτερικό, η πολυτέλεια συνδυάζεται με την τεχνολογική καινοτομία: ανθρακονήματα, χειροποίητο δέρμα, χρώμιο, αλουμίνιο και 3D printed καουτσούκ δημιουργούν μια καμπίνα υψηλής αισθητικής. Αντί για παραδοσιακό ντουλαπάκι συνοδηγού, υπάρχει μια δερμάτινη, αφαιρούμενη τσάντα, προσθέτοντας έναν ακόμα πρωτότυπο σχεδιαστικό τόνο.
Εκρηκτικές επιδόσεις: Από μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα
Στην καρδιά του “θηρίου” χτυπά ένας εμπρός-κεντρικά τοποθετημένος 5.2 λίτρων V12 twin-turbo κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 700 ίππους και 753 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ZF και πίσω κίνηση με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, προσφέρει επιτάχυνση που κόβει την ανάσα: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα – όριο που έχει τεθεί τεχνητά, γιατί αλλιώς… θα απογειωνόταν.