Κιάρα Φεράνι: Σε δίκη για το σκάνδαλο με τα κέικ!
Το κέρδος της Ιταλίδας influencer υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 2.000.000 ευρώ
Κιάρα Φεράνι: Παραπέμπεται σε δίκη για το σκάνδαλο με τα κέικ Pandoro! Η γνωστή Ιταλίδα influencer Κιάρα Φεράνι παραπέμπεται σε δίκη με την κατηγορία της απάτης, στο πλαίσιο του σκανδάλου που αφορά στη φερόμενη «παραπλανητική διαφήμιση» προϊόντων, όπως τα πασχαλινά αυγά και το χριστουγεννιάτικο κέικ pandoro. Οι εισαγγελικές αρχές την κατηγορούν πως οι πωλήσεις αυτών των προϊόντων προωθούνταν για φιλανθρωπικό σκοπό παραπλανώντας τους καταναλωτές.
Η δίκη έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 23 Σεπτεμβρίου 2025, ενώ αναμένεται να καταθέσουν και οκτώ καταναλωτές που είχαν αγοράσει τα προϊόντα.
Κιάρα Φεράνι: Η αντίδραση της Ιταλίδας influencer
Σε ανακοίνωσή της, η 37χρονη Κιάρα Φεράνι δήλωσε: «Πίστευα ειλικρινά ότι δεν θα χρειαζόταν να τελεσθεί δίκη για να μπορέσω να αποδείξω ότι δεν ευθύνομαι για κανενός είδους απάτη. Δυστυχώς, θα πρέπει να συνυπάρξω για καιρό ακόμη με την κατηγορία αυτή, την οποία θεωρώ βαθιά άδικη, αλλά είμαι έτοιμη να παλέψω με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα ώστε να προκύψει η απόλυτη αθωότητά μου».
Οι δικηγόροι της αναφέρουν σε δήλωσή τους πως «η Κιάρα Φεράνι δεν έχει διαπράξει κανένα έγκλημα. Η αθωότητα της πελάτισσάς μας θα αποδειχθεί ασφαλώς στη δίκη, την οποία θα αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία».
Να σημειώσουμε ότι συγκεκριμένα οι κατηγορίες αφορούν τόσο στη διαφημιστική καμπάνια για το χριστουγεννιάτικο «Balocco Pink Christmas Pandoro» όσο και για τα «Πασχαλινά Αυγά Chiara Ferragni». Οι εισαγγελικές αρχές τονίζουν ότι οι καταναλωτές παραπλανήθηκαν, πιστεύοντας πως μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των προϊόντων θα πήγαιναν σε φιλανθρωπικό σκοπό. Συγκεκριμένα, η εταιρεία Balocco πωλούσε το ειδικό ροζ pandoro προς 9,37 ευρώ –σχεδόν τριπλάσια τιμή από την παραδοσιακή εκδοχή του (3,68 ευρώ)– υποστηρίζοντας πως η αγορά του στήριζε τη συγκέντρωση χρημάτων για το νοσοκομείο Regina Margherita στο Τορίνο.
Η Φεράνι φέρεται να αποκόμισε σημαντικό οικονομικό όφελος από τις δύο διαφημιστικές εκστρατείες, ενώ το συνολικό κέρδος που προέκυψε υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης.