Μάικ Νικολάτος: Ο Έλληνας που συνεργάστηκε με τη Σερ και άλλαξε το λουκ της Άννας Βίσση! (ΦΩΤΟ)

 

Ήταν ο στυλίστας της Σερ επί 4 χρόνια, έπαιξε σε ταινία με τον Τζων Τραβόλτα και είναι αυτός που άλλαξε το λουξ της Άννας Βίσση το δεκαετία του 90! Ο Μάικ Νικολάτος έχει μια αξιοζήλευτη καριέρα με ανθρώπους που πολλοί βλέπουν μόνο σε φωτογραφία… Έντυσε πολιτικούς, πριγκίπισσες, αστέρες και επέστρεψε στην Ελλάδα για να συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής και του θεάτρου.

 

Της ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΡΙΑΝΤΟΥ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ FREDDO

 

Γεννημένος στην Αμερική από Έλληνες γονείς, ο Μάικ Νικολάτος ήρθε στην Αθήνα σε ηλικία δυο ετών! Μετά τον χαμό του πατέρα του, ενώ ήταν 15, επέστρεψε με τη μητέρα του και πάλι την Αμερική καθώς εκεί ζούσαν οι συγγενείς τους. Μετά το σχολείο ξεκίνησε να εργάζεται σαν κομμωτής, ενώ σπούδασε μακιγιάζ και στάιλινγκ. Έμαθε όμως και να σχεδιάζει αργότερα. Σε ηλικία 21 ετών έκανε το μεγάλο βήμα στη καριέρα του «Γνώριζα την ιδιαιτέρα της μεγάλης ηθοποιού Κερ Μπερνέτ και εκείνη μου είπε να περάσω από οντισιόν για μια εκπομπή στο CBS. Έδωσα εξετάσεις, προσλήφθηκα και δούλεψα μαζί της 4 χρόνια.

MAIK 2

Αμέσως μετά ξεκίνησε η συνεργασία μου με τη Σερ στο σόου που παρουσίαζε. Ό έλληνας στυλίστας και σχεδιαστής είχε αναλάβει τα πάντα σε ότι αφορά την εμφάνισή της.

«Μαζί μείναμε 4 χρόνια ως συνεργάτες και γίναμε φίλοι, έτσι κάναμε παρέα και εκτός δουλειάς. Εκεί για να δουλέψεις πρέπει να εκτιμούν τη δουλειά σου. Αλλιώς υπάρχουν χιλιάδες απ έξω. Γι αυτό και εκείνη με εμπιστευόταν. Για μένα η απόλυτη Σταρ είναι η Σερ. Όταν έβγαινε από την πόρτα της ήξερε πως έπρεπε να ήταν είδωλο. Και ξέρεις κάτι; Έχει και ελληνικές ρίζες όπως μου είπε από προπάππου της» δηλώνει στη Freddo. Ωστόσο, το μεγάλο «μυστικό» που δεν γνωρίζουμε όσοι την μάθαμε μελαχρινή είναι πως η Σερ ήταν ξανθιά: «Το μαλλί της το έβαφε… Εκεί δεν ισχύει ο όρος πως στην τηλεόραση επικρατούν οι ξανθιές… Η Σερ απεχθανόταν το ξανθό» Τι είναι αυτό όμως που την ενοχλούσε περισσότερο στις συνεργασίες της; Ο Μάικ Νικολάτος θυμάται… «Ήθελε να ήσουν στην ώρα σου… και πριν από την ώρα σου. Αν αργούσε κάποιους 2-3 φορές, δεν ξαναδούλευε μαζί της» εξηγεί.

nikolatos-9

Μεγάλο σοκ για τη Σερ

Οι θαυμαστές τότε πολλοί, όπως και τώρα άλλωστε. Ο ταλαντούχος Έλληνας είχε ζήσει από κοντά όλες αυτές τις εκδηλώσεις των ανθρώπου που την αγαπούσαν «Γράμματα, λουλούδια, δώρα… Γινόταν χαμός κάθε φορά μέσα και έξω από το σπίτι…»

Οι δυο τους εκτός από την συνεργασία τους στο CBS πόζαραν μαζί και για λογαριασμού διαφημιστικού καθώς ο Μάικ είχε εργαστεί μια περίοδο και ως μοντέλο. Αυτό που θυμάται έντονα είναι το πόσο αγάπη είχε για την κόρη της τότε αλλά και το πόσο της κόστισε η αλλαγή φύλου που έκανε; «Ήταν σοκ για εκείνη δεν μπορούσε να το συνειδητοποιήσει… Εγώ γνώρισα το παιδί μέχρι 10 χρονών περίπου… ήταν πολύ καλή μητέρα, γλυκιά και τρυφερή»

 

Η κόρη της τραγουδίστριας Σερ έγινε επίσημα …γιος της πριν από 5 χρόνια. Η Τσάστιτι Μπόνο έγινε Τσαζ Μπόνο παίρνοντας τη σχετική άδεια από το δικαστήριο της Σάντα Μόνικα. Ο 41χρονος δήλωσε πανευτυχής με αυτή την εξέλιξη αφού όπως έχει πει από μικρός αισθανόταν φυλακισμένος σε λάθος σώμα.

 

Η συνεργασία με την Άννα Βίσση

 

Το 1982 η κακή κατάσταση της υγεία της μητέρας του τον έκαναν να επιστρέψει στην Αθήνα. Αν και ήρθε για λίγο, τελικά έμεινε για πάντα και ξεκίνησε μια νέα καριέρα: «Στην Αμερική είχα γνωρίσει την Ρίκα Διαλυνά… της οφείλω πολλά, την θεωρώ αδερφή  μου. Πήγα τότε και τη βρήκα για να τη δω και μου έκανε μια πρόταση να δουλέψουμε στον «Θάνατο του Τιμόθεου Κώνστα». Άρχισα να δουλεύω τότε και έμεινα συνειδητά στην Ελλάδα γιατί ούτε η μαμά μου ήταν σε καλή κατάσταση ώστε να φύγω. Μετά συνέχισα με την «Μαντάμ Σουσού» και γνώρισα την εκπληκτική Άννα Παναγιωτοπούλου ενώ γνώρισα την Μίρκα Παπακωνσταντίνου και συνεργαστήκαμε στο «Μη μου γυρνάς την πλάτη».

MAIK-ANNA

Αυτό όμως που απογείωσε την καριέρα του στην Ελλάδα ήταν η συνεργασία του με την Άννα Βίσση. Ο Μάικ Νικολάτος ήταν εκείνος που της άλλαξε το λουκ όταν ο Νίκος Καρβέλας αποφάσισε από το έντεχνο να τη «γυρίσει» στο λαικο:

«Με την Άννα συναντηθήκαμε τυχαία στο Politia Tennis Club όπου πήγαινα και έπαιζα τένις. Καθόμουν εγώ σε ένα τραπέζι με μια φίλη μου μοντέλο και ήταν απέναντί μας η Άννα με τον Νίκο. Κάποια στιγμή τους ακούσαμε να λένε πως θέλανε ένα στυλίστα για το νέο της δίσκο. Η φίλη μου τότε σηκώθηκε και τους είπε ‘’ αυτόν που ψάχνετε είναι εδώ’’. Την άλλη μέρα πήγα σπίτι τους και έτσι αρχίσαμε τη συνεργασία. Μέχρι τότε η Άννα ήταν του έντεχνου και ο Νίκος έφτιαχνε τότε τον δίσκο «Φωτιά» που ήταν ο πρώτος λαϊκός. Έπρεπε να αλλάξει όλο το ύφος της, τότε ήταν με καρέ μαλλί κοντό, άλλο στυλ»

76240_154038081305848_2106757_n

Ήταν τη περίοδο που η Άννα Βίσση άλλαξε ολοκληρωτικά! «Την αλλαγή την δέχτηκε εύκολα, με εμπιστεύτηκε αλλά να ξέρεις πως έχει άποψη η Άννα όπως και ο Νίκος. Θέλαμε κάτι πιο προχωρημένο τότε. Της είπα να αφήσει τα μαλλιά στο φυσικό της και της έβαλα εξτένσιον». Δεν ήταν όμως η πρώτη ελληνίδα που «φόρεσε» πρόσθετα μαλλιά καθώς ο Μάικ νωρίτερα είχε βάλει εξτένσιον στην Αλίκη Βουγιουκλάκη: «Ήταν τότε που έπαιζε το έργο «Τζούλια. Τότε έβαλα της Αλίκης ψεύτικα γιατί θέλαμε πιο πολλά μαλλιά για τον ρόλο. Δεν υπήρχαν τότε τα κανονικά εξτένσιον και έπαιρνα τρίχες από ψεύτικα και της τα κόλλαγα με τσιμπιδάκια» θυμάται

ME BISSH TORA

Με την Άννα Βίσση έκαναν πολλά ταξίδια. Ένα από αυτά ήταν, το αγαπημένο τους ήταν στο Μαρόκο «Πήγαμε στο Μαρόκο, την έμαθα να χορεύει, πήραμε υφάσματα, πήγαμε στην Ιταλία για παπούτσια, στο Λονδίνο για άλλα αξεσουάρ . Στο Μαρόκο γυρίσαμε και 3 κλιπ. Της έβαζα τα ρούχα με καρφίτσες. Ήταν όλα υφάσματα. Ήρθε και ο Μεγακλής ο Βιντιάδης τότε και το αστείο είναι πως ήμουν κομμωτής, μακιγιέρ, στυλίστας και ηχολήπτης».

77039_154037941305862_291956_n

Τον γυρίζω στο σήμερα όπου η μόδα έχει πάρει την κατιούσα… Δεν υπάρχουν τα φαντασμαγορικά σόου του τότε, τα μοντέλα είναι κακοπληρωμένα και οι σχεδιαστές αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη δουλειά τους «Τη δεκαετία του 90 οι σχεδιαστές ήταν στην κορυφή κάθε βράδυ ήμασταν καλεσμένοι κάπου. Σήμερα δεν είναι έτσι τα πράγματα. το 2000 είχα κάνει σε ένα χρόνο 18 επιδείξεις… Παράγινε πιστεύω. Γινόταν τσάι εδώ τσάι εκεί όταν κάτι γίνεται πολύ ξεφουσκώνει.   Επίσης πιστεύω πως φταίνε πολύ και οι στυλίστες. Το μεγαλύτερο λάθος είναι η επιλογή ρούχων Από στυλίστες κατέκλυσαν τον χώρο και κάνουν ότι θέλουν. Έπαιρνε ένα ρούχο να το δείξει στην κάθε μια γνωστή και κανόνιζε τα λεφτά όπως ήθελε εκείνος… ενώ κάποτε σχεδίαζα για την Άννα Βίσση, σχεδίασα για την Καίτη Γαρμπή, για τη Πέγκυ Ζήνα, πολύ κόσμο,. και ξαφνικά μπήκε ένας στυλίστας και σου λεγε θα πάρεις γι αυτό» ολοκληρώνει!

 

74459_154036831305973_6297230_n

 

Με την Καίτη Γαρμπή