Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Νίκος Μουρατίδης: Το ημερολόγιο διακοπών του στον Νομό Μεσσηνίας (εικόνες)

Ο Νίκος Μουρατίδης μιλάει για τις φετινές του διακοπές και μας παραχωρεί και κάποιες απ’ τις φωτογραφίες που έβγαλε.

της ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΡΙΑΝΤΟΥ

Διακοπές 2022 στον νομό Μεσσηνίας

Ημερολόγιο διακοπών 2022

Φέτος με την κολλητή μου φίλη Ίριδα Ζαχμανίδη, αποφασίσαμε να κάνουμε διακοπές στην Πελοπόννησο και συγκεκριμένα στον νομό Μεσσηνίας. Έναν νομό που εγώ έχω επισκεφτεί αρκετές φορές, για διαφορετικούς λόγους και σε διαφορετικές χρονιές στιγμές, αλλά η Ίρις δεν τον ήξερε καθόλου.

Κράτησα και ένα τύπου ημερολόγιο και έβγαλα άπειρες φωτογραφίες, τοπία, ηλιοβασιλέματα, θάλασσες, παραλίες κτλ. κτλ. Ελάτε να τα δούμε κάποια στιγμιότυπα.

ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ Πήγαμε στην αρχαία Μεσσήνη και ζήσαμε μια συγκλονιστική εμπειρία. Βρεθήκαμε μέσα σε μια μεγαλειώδη ανασκαφή για την οποία ευχαριστούμε τον κ. Πέτρο Θέμελη. Μια ανασκαφή που έπρεπε να έχει διαφημιστεί σε όλο τον πλανήτη και να σφύζει από ζωή. Σήμερα είμασταν καμιά δεκαριά άτομα…Μέχρι να φτάσεις είναι εντυπωσιακός όλος ο τόπος– η φύση οργιάζει – και όταν αντικρύζεις τον αρχαιολογικό χώρο μένεις με το στόμα ανοιχτό.

Τεράστια έκταση, απίστευτα ευρήματα πολύ περπάτημα… κι’ αυτό ήταν το κακό. Μας βάρεσε ο ήλιος. Αλλά άξιζε 1000 φορές τον όποιο κόπο. Υπάρχει και ένα μουσείο – τάχα μου δήθεν – με τις γνωστές τσαπατσουλιές και προχειρότητες…

ΠΥΛΟΣ Πρωινό καφεδάκι στην πλατεία της Πύλου κάτω από τα πλατάνια, ύστερα Νιόκαστρο – με το μικρό υπέροχο αρχαιολογικό μουσείο. Θαυμάσιο, ατμοσφαιρικό καταπληκτικά φωτισμένο. Μπράβο!

ΠΑΡΑΛΙΑ ΡΩΜΑΝΟΣ Αμμουδιά για όλα τα γούστα. Και ομπρέλες με ξαπλώστρες αλλά και άραγμα κάτω από τα δέντρα. Φεύγοντας οπωσδήποτε μια στάση στην ταβέρνα-εστιατόριο Katerina’s με υπέροχη Ελληνική κουζίνα και ψαρικά.

ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ  Μετά από μια διαδρομή μεθυστική, όλη, ανάμεσα σε βουνά, λόφους και φαράγγια, με την φύση να οργιάζει – παντού ελιές, ανακατεμένες με πεύκα, συκιές, χαρουπιές, κυπαρίσσια, σχίνα και φραγκοσυκιές – πριν πάμε για μπάνιο καθίσαμε στον «Μαΐστρο» για καφέ και έναν συγκλονιστικό καγιανά.

ΚΟΡΩΝΗ  Πήγαμε και στην Κορώνη (και χωρίς να έχουμε μπάρμπα)! Η πόλη παρατημένη, αφρόντιστη με κτήρια έτοιμα να καταρρεύσουν όπως και το κάστρο άλλωστε. Κάτσαμε στις «Καμάρες» για καφέ και selfies με τα παιδιά του μαγαζιού.

Καμάρες Κορώνης

ΚΥΠΑΡΗΣΣΙΑ  Στο άλλο άκρο του νομού Μεσσηνίας, η νέα πόλη δεν “λέει” τίποτα και η παλιά ήταν έρημη. Βράδυ μόνο έχει ζωή. Το κάστρο πάντως ήταν κλειστό για εργασίες.

ΠΑΛΑΤΙ ΝΕΣΤΩΡΑ Ο αρχαιολογικός χώρος με το παλάτι του Νέστωρα υπέροχος. Δεν έχω να πω τίποτα. Εξαιρετικός, όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι όλοι οι αρχαιολογικοί μας χώροι.  Με επεξηγηματικές πινακίδες, με αναπαραστάσεις και με μια μικρή αίθουσα με εικονική τρισδιάστατη περιήγηση του παλατιού και αρχειακό υλικό από τις ανασκαφές. Το Μουσείο κλειστό. Ρώτησα την κοπέλα…

–           Και γιατί δεν το γράφει το internet;

–           Ααααα εγώ δεν ξέρω (η κλασική απάντηση δημόσιου υπαλλήλου).

ΜΙΝΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ μια τρίωρη κρουαζιέρα στον κόλπο του Ναβαρίνου και στο νησάκι, της Σφακτηρίας. Ο καπετάν Γιάννης υπέροχος, χαμογελαστός με χιούμορ μας έκανε και ξενάγηση, έκανε 4 στάσεις, κολυμπήσαμε σε πράσινα κρυστάλλινα νερά και επιστρέψαμε. Ήταν σούπερ. 20 ευρώ το άτομο αλλά ειλικρινά άξιζε.

ΚΑΛΑΜΑΤΑ Ένα πρωινό το αφιερώσαμε στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, για να δούμε την παλιά πόλη, να σουλατσάρουμε στην Ναβαρίνου, να δούμε μουσεία κτλ. Πήγαμε στην Δημοτική πινακοθήκη η οποία σύμφωνα με το Internet είναι ανοικτή 3 μέρες την βδομάδα και μόνο Τρίτη είναι ανοικτή πρωί.  Φτάσαμε και την βρήκαμε κλειστή. Ένας περαστικός κύριος που μας είδε να στεκόμαστε απ’ έξω, μας είπε:

–           Αυτοί ανοίγουν όποτε θέλουν.

Ντροπή και αίσχος στον Δήμο Καλαμάτας που πρώτον έχει κλειστή την πινακοθήκη και δεύτερον που δεν γράφουν στο Internet ότι είναι κλειστή και ταλαιπωρεί τους επισκέπτες.

ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ: το Μουσείο του Λυκείου των Ελληνίδων Καλαμάτας “Βικτωρία Καρέλια”, με παραδοσιακές φορεσιές της πατρίδας μας είναι αριστούργημα. Ευρωπαϊκού επιπέδου. Μπράβο και πάλι μπράβο και ευχαριστούμε την κ. Καρέλια που έδωσε την συλλογή της και είναι η ψυχή του μουσείου.

Οικία Καρέλια

ΒΟΪΔΟΚΟΙΛΙΑ Αν έβαζα τίτλους στην κάθε μέρα των διακοπών, στην σημερινή θα έβαζα “Η μεγάλη ήττα”. Η Βοϊδοκοιλιά είναι μια πολύ ιδιαίτερη παραλία – η καλύτερη του νομού Μεσσηνίας για πολλούς. Πριν κάποια χρόνια δεν την ήξεραν πολλοί, και όταν είχα πρωτοπάει για να καταλάβετε είμασταν σε όλη την παραλία 6 παρέες.  Τώρα ήταν σαν την Λούτσα. Δεκάδες δεκάδων ομπρέλες, εκατοντάδες λουόμενοι, παιδάκια να ουρλιάζουν, λαμέ ξαπλώστρες, φουσκωτά παιχνίδια, καρέκλες, τραπέζια… και το τέλος της μαγείας της Βοϊδοκοιλιάς. Αυτό το χίπικο στιλάκι που υπήρχε τέλειωσε για πάντα… Θα μπορούσαμε να βρούμε ίσως κάποιο κομμάτι παραλίας να στήσουμε την ομπρέλα μας, αλλά αποφασίσαμε να πάμε να αράξουμε κάτω από τα δεντράκια στους αμμόλοφους.

ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΠΙΤΑΚΙ   Ευτυχώς σήμερα ήρθε παρέα μας η φίλη Χριστίνα Αναστασοπούλου, και λέω ευτυχώς, γιατί στην παραλία που μας πήγε, αν δεν ήταν εκείνη δεν θα την βρίσκαμε ποτέ. Εκεί λοιπόν που μας πήγε, μπαίνεις με το αυτοκίνητο σε ένα πολύ στενό δρομάκι, παρκάρεις κάτω από μεγάλες ελιές και ακολουθείς το χωματένιο μονοπάτι προς την θάλασσα. Φορτωμένοι με τσάντες, τσαντάκια, νερά, ομπρέλες κτλ. κυριολεκτικά παραμερίζαμε κλαδιά και θάμνους για να περάσουμε και να βρεθούμε σε μία τύπου σπηλιά που φτιάχτηκε από ένα βράχο απ’ την μια και δέντρα απ’ την άλλη. Αυτή η σπηλιά μας οδήγησε στην παραλία. Ουάου!!! Μείναμε εκστατικοί. Ένας μικρός κόλπος με κρυστάλλινα γαλαζό-τυρκουάζ νερά, με μεγαλούτσικα βότσαλα στην παραλία και μέσα αμμουδιά…

Επίλογος

Σαν επίλογο έχω να σας πω ότι όλο αυτό που κάναμε επί 15 μέρες φέτος, όλα αυτά τα μέρη που πήγαμε είχαν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Γεμάτες οι μέρες μας και στο τέλος είχαμε την εντύπωση ότι λείπαμε τουλάχιστον ένα μήνα. Βέβαια για να μην σας λέω μόνο τα καλά, όχι μόνο δεν ξεκουραστήκαμε σ’ αυτές τις διακοπές αλλά μας βγήκε η πίστη ανάποδα. Αν δείτε τον χάρτη της Μεσσηνίας και δείτε τις αποστάσεις Καρδαμύλη, Πύλος, Κυπαρισσία, Γιάλοβα, Μεθώνη, Κορώνη κτλ. θα καταλάβετε. Πολύ οδήγημα, πολύ περπάτημα, ανέβα-κατέβα, μπες- βγες, χαχαχαχαχα Τα είδαμε όλα. Τώρα θέλουμε μια βδομάδα διακοπές για να χαλαρώσουμε χαχαχαχαχαχαχα

Και του χρόνου παιδιά.

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!