Μάκης Δελαπόρτας: Ο Παπαμιχαήλ δεν μπορούσε να «φάει» ότι η Αλίκη ήταν πιο δημοφιλής (βίντεο)
Η κάμερα της εκπομπής MEGA Καλημέρα συνάντησε το Μάκη Δελαπόρτα, ο οποίος μοιράστηκε απίστευτες ιστορίες από τους σταρ του σινεμά, μίλησε για τη σύγκριση που του έκαναν με τον πρωταγωνιστή της «Γαλάζιας λίμνης», ενώ περιέγραψε και ένα τρομακτικό περιστατικό, όταν σε εγχείρηση τον… ξέχασαν με τα μάτια ανοιχτά!
«Στα 17 πήγα να πάρω αυτόγραφο από τη Βουγιουκλάκη, με ξεχώρισε, μου είπε να περιμένω και ότι με θέλει», ανέφερε για τη γνωριμία του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και το πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέατρο.
«Στο “Ρόδα τσάντα και κοπάνα” βρήκαν στο πρόσωπό μου και καλά τον Έλληνα Κρις Άτκινς, από τη “Γαλάζια λίμνη”. Δεν είχα συνειδητοποιήσει το τι συνέβαινε. Το ίδιο και στο “Ρετιρέ”. Αυτό που με ξεχώρισε στο “Ρετιρέ” ήταν ότι έκανα ένα αδικημένο παιδί που ήθελε να γίνει καλλιτέχνης», σημείωσε ο αγαπημένος ηθοποιός και συγγραφέας σχετικά με κάποιες από τις επιτυχίες του που σημάδεψαν την καριέρα του.
«Και σήμερα υπάρχουν σπουδαία ταλέντα, αλλά έχει αλλάξει η εποχή. Κάθε νέο παιδί πιστεύει ότι με τα like και τις selfie γίνεται σταρ. Σταρ για εμένα σήμερα δεν υπάρχουν», ξεκαθάρισε.
«Έχω αντικείμενα της Αλίκης και της Ρένας και άλλων καλλιτεχνών. Όταν γίνει το μουσείο που λένε, θα τα δώσω όλα εκεί», αποκάλυψε ο Μάκης Δελαπόρτας, ενώ συνέχισε μοιραζόμενος κάποιες ιστορίες από την απόλυτη Ελληνίδα σταρ.
«Η Αλίκη έλεγε πως όταν φύγει θα ειπωθούν τα πιο σημαντικά για εκείνη. Όσα χρόνια και αν περάσουν, η Αλίκη θα λείπει. Ήταν ένας ήλιος που έδυσε πολύ γρήγορα. Στις ταινίες έκλαιγε στην πραγματικότητα, δεν της έβαζαν ψεύτικα δάκρυα, δεν ήθελε. Στο “Δόλωμα” γύρισαν τη σκηνή με το κλάμα 13 φορές, την πέτυχαν και τελικά είχαν ξεχάσει να βάλουν φιλμ», είπε χαρακτηριστικά.
«Σα ζευγάρι δεν πρόλαβα την Αλίκη με το Δημήτρη, αλλά κάναμε μαζί ένα δίσκο με τα ντουέτα τους. Πήγα με πολύ τρακ να βρω τον Παπαμιχαήλ, έγινε με τα χίλια ζόρια ο δίσκος. Ο Παπαμιχαήλ είχε ένα θέμα, δεν μπορούσε να “φάει” ότι η Αλίκη είχε μεγαλύτερη δυναμική στο κοινό», πρόσθεσε αναφερόμενος και στο Δημήτρη Παπαμιχαήλ.
«Η Ρένα Βλαχοπούλου ήταν αυτό που βλέπαμε στις ταινίες. Είχα περάσει υπέροχες στιγμές μαζί της, έχω να θυμάμαι ατελείωτα γέλια, αλλά και έζησα και θλιβερές στιγμές μαζί της, τις δύσκολες στιγμές της. Μία μού λέει “θα μου συστήσεις τη Βλαχοπούλου;”. Τη συνάντησε και της είπε “πώς καταντήσατε έτσι, χάλια είστε από κοντά”», ανέφερε για τη Ρένα Βλαχοπούλου.
«Ο πιο καλός άνθρωπος στο χώρο ήταν ο Θανάσης Βέγγος, χωρίς ίχνος κακίας και υπεροψίας. Ο Βέγγος ήταν ο πιο ριψοκίνδυνος από όλους τους ηθοποιούς, σκαρφάλωνε σε κολόνες, κρεμόταν από πολυκατοικίες, περνούσε μέσα από τζαμαρίες. Ήθελε να είναι αληθινές οι σκηνές στις ταινίες του», είπε για τον αξέχαστο Θανάση Βέγγο.
Ο Μάκης Δελαπόρτας αναφέρθηκε και στο Μάρκο Σεφερλή, σχολιάζοντας ότι «ο Μάρκος είναι ένα λαϊκό είδωλο με μεγάλη απήχηση στο κοινό, για τις επιλογές του είναι εκείνος υπεύθυνος, αλλά η άποψή μου είναι ότι είναι ένα σπουδαίο κωμικό ταλέντο».
Μιλώντας για την πιο δύσκολη στιγμή που έχει αντιμετωπίσει, ο ίδιος θυμήθηκε ένα τρομακτικό περιστατικό, όταν κατά τη διάρκεια επέμβασης τον ξέχασαν με τα μάτια ανοιχτά! «Η πιο δύσκολη στιγμή μου ήταν οι αποχωρισμοί με τους δικούς μου ανθρώπους, αλλά και όταν πήγα να κάνω επέμβαση ρουτίνας και με άφησαν με ανοιχτά ματιά και όταν ξύπνησα δεν μπορούσα να τα κλείσω», είπε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι το νέο βιβλίο του Μάκη Δελαπόρτα με τίτλο «Τα backstage του ελληνικού σινεμά» κυκλοφορεί.