Όλα τα νέα στην ώρα τους
Lifestyle, Gossip, Celebrity News

Ο πειρατής κέρδισε πίσω τη ζωή του – Ο αντισυμβατικός σταρ ο οποίος «βούλιαζε» σε ουσίες δικαιώθηκε στο δικαστήριο

Από τον Μιχάλη Πρέκα

Η δίκη του Τζόνι Ντεπ με την Άμπερ Χερντ εξελίχθηκε σε ένα δικαστικό θρίλερ που παρακολούθησαν εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο σε απευθείας μετάδοση. Η αντιδικία τους ξεκίνησε πριν από αρκετό καιρό, με την Άμπερ να τον κατηγορεί πως είχε κακοποιητική συμπεριφορά απέναντί της, ενώ ο Ντεπ έκανε ρελάνς κατηγορώντας την πως η δικιά της συμπεριφορά ήταν κακοποιητική! Έτσι, όλος ο πλανήτης παρακολουθώντας αυτή τη δίκη θέλησε να καταλάβει αν ήταν τελικά ο ίδιος αυτό το τέρας και ο θύτης ή το θύμα μιας καιροσκόπου που θέλησε να εκμεταλλευτεί την παγκόσμια άνθηση του κινήματος του #MeToo. Αν και οι κατηγορίες έπεσαν ως κεραυνός εν αιθρία, ο ίδιος αντιμετώπισε το θέμα με ψυχραιμία έχοντας στο πλευρό του τις γυναίκες της ζωής του, που κατέθεσαν υπέρ του, αλλά και τα εκατομμύρια των θαυμαστών του. Κάποιοι μάλιστα έφθασαν στο σημείο να κατασκηνώνουν έξω από το δικαστήριο σε ένδειξη συμπαράστασης. Κι ενώ οποιοσδήποτε άλλος στη θέση του μετά τις κατηγορίες της πρώην συζύγου του θα είχε καταστραφεί, ο «Πειρατής της Καραϊβικής» φαίνεται να βγαίνει ενισχυμένος, ίσως στη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής του.

Με τη Γουινόνα Ράιντερ.

Ο ιρλανδικής, γερμανικής και ινδιάνικης καταγωγής ηθοποιός γεννήθηκε στο Όνσμπορο του Κεντάκι, είναι το τελευταίο από τα τέσσερα παιδιά του μηχανικού Τζον Κρίστοφερ Ντεπ και της σερβιτόρας Μπέτι Σου Ντεπ. Στην ηλικία των 16 παράτησε το σχολείο, έπειτα από το διαζύγιο των γονιών του. Επιβίωνε κάνοντας ευκαιριακές εργασίες, μεταξύ άλλων στον τομέα του τηλεφωνικού μάρκετινγκ. Βέβαια, από τα 12 του είχε αρχίσει να ασχολείται με τη μουσική και έπαιζε αρκετά καλά κιθάρα. Η πρώτη του κιθάρα ήταν δώρο της μητέρας του και συμμετείχε σε διάφορες μπάντες – στα 17 του θυμάται ακόμα ότι γνώρισε τον Ίγκι Ποπ, όταν το γκρουπ του επελέγη για να «ανοίξει» μια συναυλία του θρυλικού τραγουδιστή. Αναζητώντας ένα συμβόλαιο με δισκογραφική, έφτασε μέχρι το Λος Άντζελες, στις αρχές της δεκαετίας του 1980.

Εκείνη την περίοδο μέσω της τότε συντρόφου του Λόρι Αν Άλισον, μακιγιέζ στο επάγγελμα, γνώρισε τον Νίκολας Κέιτζ. Ο τελευταίος ήταν αυτός που τον παρότρυνε να ασχοληθεί με την υποκριτική.

Με τη μητέρα των παιδιών του Βανέσα Παραντί.

Σημαντική ώθηση στην καριέρα του ως ηθοποιού, όμως, του έδωσε ο ρόλος ενός μυστικού αστυνομικού στην τηλεοπτική σειρά «21 Jump Street» (1987-1991). Η σειρά αυτή είχε μεγάλη επιτυχία και έκανε διάσημο τον Ντεπ. Επηρεασμένος από τις θετικές του εμπειρίες με το μικρό ρόλο που είχε αναλάβει το 1986 στην ταινία «Πλατούν» του Όλιβερ Στόουν, αποφάσισε να αφοσιωθεί στον κινηματογράφο. Μάλιστα, αν και ο ρόλος του αστυνομικού Τομ Χάνσον στη σειρά «21 Jump Street» ήταν αυτός που τον έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό, ο ίδιος δεν ήθελε να παίξει σε αυτή τη σειρά. Οι πρωταγωνιστές σειρών συνήθως ταιριάζουν με έναν ρόλο και έτσι δεν τους δίνονται ευκαιρίες πέραν από συγκεκριμένους ρόλους που μοιάζουν με αυτόν που τους καθιέρωσε. Όμως, ο 24χρονος τότε Ντεπ συμφώνησε κυρίως για οικονομικούς λόγους. Στην ίδια σειρά έχει κάνει και ένα γκεστ ο άγνωστος τότε Μπραντ Πιτ.

Ο πρώτος του πρωταγωνιστικός ρόλος ήταν στην ταινία «Ο παίδαρος» (1990) του Τζον Γουότερς. Την πρώτη του μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία όμως την έκανε ως Έντουαρντ στην ταινία «Ο Ψαλιδοχέρης» (1990). Τρία χρόνια μετά προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία του στη ρομαντική κωμωδία «Μπένι και Τζουν» (1993).

Το 1995 ξεκίνησε μια δεύτερη καριέρα ως μουσικός και κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με το συγκρότημά του, τους P, στο οποίο έπαιζε και ο μπασίστας των «Red Hot Chili Peppers», ο Flea, για να υποστηρίξει το φίλο του. Ωστόσο το άλμπουμ δεν είχε αξιόλογη επιτυχία.

Ο ίδιος κάνει και έκανε μια ταινία σαν ροκ σταρ. Με τα πρώτα του χρήματα (που δεν ήταν και λίγα) αγόρασε μία Χάρλεϊ Ντέιβιντσον του 1940 και το «Viper room». Ένα παλιό καταγώγιο το οποίο μετέτρεψε σε ροκ κλαμπ, στη σκηνή του οποίου εμφανίζονταν γνωστοί καλλιτέχνες. Συγκεκριμένα ήταν από τα θρυλικότερα μαγαζιά και στέκια της ροκ μουσικής σκηνής.

Ωστόσο εκεί συνέβη κι ένα από τα χειρότερα γεγονότα στη ζωή του. Σε ένα από τα πρώτα πάρτι άφησε την τελευταία του πνοή ο φίλος του Ρίβερ Φίνιξ, ένας από τους πιο κοντινούς ανθρώπους του, από υπερβολική δόση ναρκωτικών. Για μια εποχή κυκλοφορούσαν φήμες ότι ήταν ο Ντεπ που του είχε δώσει τη μοιραία δόση που τον οδήγησε στο θάνατο.

Με την καλλονή Κέιτ Μος.

Η εξέλιξη της φιλμογραφίας του έδειξε ότι μάλλον δεν ένιωθε άνετα στο ρόλο του ειδώλου, στο καλούπι του νέου, ωραίου, ταλαντούχου, λίγο εκκεντρικού Χολιγουντιανού σταρ που αναλαμβάνει συστηματικά ρόλους γοητευτικού αρσενικού που στο τέλος κερδίζει το κορίτσι. Αντίθετα, προτίμησε να ενσαρκώσει τους αγαπημένους του απροσάρμοστους, περιθωριακούς ήρωες, στους οποίους μοιάζει να βρίσκει παρηγοριά. Αγάπησε τον «Ψαλιδοχέρη», που σηματοδότησε τη γνωριμία του με τον Τιμ Μπάρτον, στο σύμπαν του οποίου μοιάζει να ανήκει περισσότερο απ’ ό,τι στην ίδια του τη ζωή. Από το 1986 έως το 2018 συμμετείχε σε περισσότερες από 60 ταινίες, ενσαρκώνοντας μια ασυναγώνιστα ευρεία γκάμα χαρακτήρων που είναι ή φλερτάρουν με το περιθώριο, την απόρριψη, την τρέλα, ακροβατούν με χάρη, αλλά ποτέ με δίχτυ ασφαλείας. Η διαφορά του με άλλους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν αντίστοιχους χαρακτήρες είναι ότι ο Ντεπ δεν φαίνεται να βασανίζεται από αυτούς, το διασκεδάζει και κάπου βαθιά στο βλέμμα του πάντα διακρίνεται μια κατεργάρικη σπίθα, αλλά και μια ηρεμία, μια θαλπωρή, σαν να γύρισε και πάλι σπίτι. Όλη του η πορεία, από ήρωα σε ήρωα, μοιάζει να γίνεται με το αβέβαιο, χορευτικό, κοροϊδευτικό, σκανταλιάρικο βήμα του Τζακ Σπάροου, που φαίνεται χαμένος, αλλά πάντα ξέρει πού πάει.

Η περσόνα του Τζακ Σπάροου, ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες που υποδύθηκε ο Ντεπ, υπήρξε γι’ αυτόν ευλογία αλλά και κατάρα. Ο ηθοποιός που δεν ήθελε ποτέ να ταυτιστεί με έναν ήρωα, να μπει σε καλούπι, να κάνει το αναμενόμενο, έχει υποδυθεί τον έκπτωτο καπετάνιο σε πέντε ταινίες της σειράς «Οι πειρατές της Καραϊβικής» και ενδέχεται να επιστρέψει και για έκτη. Είναι διασκεδαστικός ο Σπάροου, αυθάδης, διπλωμάτης, θρασύς, δειλός, αλλά και άφοβος, μαχητής, όμως όχι βίαιος. Ο πειρασμός είναι μεγάλος να συμπεράνει κανείς ότι για τον Ντεπ είναι ένα είδος alter ego, στο οποίο γυρνά αφού πειραματιστεί με μερικούς ακόμα προκλητικούς ρόλους. Ίσως, βέβαια, ο λόγος που επιστρέφει στο πολυκαιρισμένο, χιλιομπαλωμένο κοστούμι του πειρατή να είναι τα πολλά μηδενικά στην επιταγή που συνοδεύει κάθε ταξίδι του στα επικίνδυνα νερά της Καραϊβικής.

Ο κάπτεν Σπάροου τρέχει να σωθεί.

Τα τελευταία χρόνια ο Ντεπ μοιάζει να ακολουθεί κατά πόδας τη μοίρα του Σπάροου. Έκπτωτος κι ο ίδιος, ακολουθούμενος από φήμες για αλκοολισμό και εθισμό στα ναρκωτικά, μπλεγμένος σε δικαστικές περιπέτειες, προσπαθώντας να αποκτήσει και πάλι μέρος της περιουσίας του, αλλά και να αποκαταστήσει τη φήμη του και να διαφυλάξει την υστεροφημία του. Στις αρχές του 2016 ξεκίνησε μια δικαστική διαμάχη με την εταιρεία «Management Group», που επί χρόνια διαχειριζόταν τα χρήματα και τα περιουσιακά του στοιχεία, κατηγορώντας τους για αμέλεια και απάτη.

Ο Τζόνι Ντεπ είχε πάντα δίπλα του πολύ εντυπωσιακές γυναίκες. Έχει περάσει από δύο γάμους, τρεις αποτυχημένους αρραβώνες και πολλές ταραχώδεις σχέσεις με διάσημες κυρίες της διεθνούς showbiz.

Αν και πολλές γυναίκες βρέθηκαν στη ζωή του, μόνο τρεις κατάφεραν ουσιαστικά να τον «αγγίξουν». Και σε αυτές δεν συγκαταλέγεται ούτε η Λόρι Άλισον αλλά ούτε και η Άμπερ Χερντ, τις οποίες και είχε παντρευτεί το 1983 και το 2015 αντιστοίχως.

Οι τρεις μεγάλοι έρωτες του Τζόνι Ντεπ ήταν η Γουινόνα Ράιντερ, η Κέιτ Μος και τελευταία η Βανέσα Παραντί. Μόνο εκείνες πέρασαν από τη ζωή του ταλαντούχου ηθοποιού και «άφησαν το σημάδι τους», σύμφωνα πάντα με δηλώσεις του ίδιου. Και οι τρεις βρέθηκαν στο πλευρό του στην περιβόητη δίκη με την Άμπερ Χερντ και κατέθεσαν υπέρ του.

Η Γουινόνα Ράιντερ ίσως είναι η μόνη γυναίκα, στην οποία «παραδόθηκε» ολοκληρωτικά. Όπως έχει δηλώσει σε συνέντευξή του ο ηθοποιός, οι δυο τους γνωρίστηκαν σε ένα πάρτι στο «Chateau Marmont» στο Λος Άντζελες, ξεκίνησαν να κάνουν παρέα και από τότε έγιναν αχώριστοι. Στους πέντε μήνες από τη γνωριμία τους, ενώ ο Τζόνι Ντεπ ήταν 27 χρόνων κι η Γουινόνα Ράιντερ μόλις 19, της έκανε πρόταση γάμου και ξεκίνησαν να συζούν. Θεωρούνταν το απόλυτο ζευγάρι της δεκαετίας των 90s.

Άμπερ Χερντ και Τζόνι Ντεπ στο δικαστήριο.

Η σχέση τους, όμως, δεν κράτησε για πολύ και το τέλος ήταν επώδυνο και για τους δύο. Η  Γουινόνα Ράιντερ  έπεσε σε κατάθλιψη, ενώ η Τζόνι Ντεπ είχε γίνει σκιά του εαυτού του.

Με την  Κέιτ Μος γνωρίστηκαν το 1994, έναν μόλις χρόνο μετά το χωρισμό του από τη Γουινόνα Ράιντερ. Θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς τη σχέση τους χαώδη, σχεδόν καταστροφική και για τις δύο πλευρές. Ο Τζόνι Ντεπ ακόμα δεν είχε «συνέλθει» από το χωρισμό του με τη Γουινόνα, γεγονός που τον έκανε να φέρεται νευρικά και παράλογα.

Τα δημοσιεύματα της εποχής ήθελαν και τους δύο τότε να βουλιάζουν λόγω της εξάρτησής τους από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά.

Ο έρωτάς του με τη Βανέσα Παραντί ήταν σαρωτικός και οι ίδιοι δεν φαίνονταν να νοιάζονται για το πού θα έβγαινε. Τρεις μήνες μετά την αρχή της σχέσης τους, η Βανέσα έμεινε έγκυος στη Λίλι Ρόουζ Ντεπ. Όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά μεταξύ τους και τρία χρόνια αργότερα υποδέχτηκαν στον κόσμο τον γιο τους, Τζακ. Η ιδέα ενός γάμου δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό τους.

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΟΝ ΤΙΜΕ Σαββατοκύριακο στις 4/6

 

Google News icon
Ακολουθήστε την ontime24 στο Google News!