Στον κόσμο του διαδικτύου και των κρυπτονομισμάτων ο οίκος κοσμημάτων Tiffany
Εδώ και λίγες ημέρες, ο φημισμένος οίκος κοσμημάτων Tiffany & Co. έκανε την είσοδό του στον κόσμο των NFT και των κρυπτονομισμάτων μέσω κατά παραγγελίαν σχεδιασμένων CryptoPunk μενταγιόν από την κολεξιόν NFTiff της κοσμηματοποιίας και σε συνεργασία με την Chain, την εταιρεία παροχής υπηρεσιών λογισμικού blockchain.
Έτσι όσοι ενδιαφέρονται μπορούν στον νέο NFT ιστότοπο του οίκου -του δόθηκε η χαριτωμένη επωνυμία NFTiff- να προμηθευτούν ένα CryptoPunk πάσο το οποίο τους επιτρέπει να παραγγείλουν όχι μόνο ένα μενταγιόν και εμπνευσμένο από πίξελ κολιέ του Tiffany, αλλά και μια ψηφιακή εκδοχή του ως NFT από την Chain.
Μόνον 250 μπορούν να προμηθευθούν αυτό το πάσο – ο αριθμός είναι περιορισμένος – και μόνο τρία το πολύ ο καθένας· η παράδοση του κάθε μενταγιόν γίνεται μέσα στη γνώριμη συσκευασία του οίκου.
Το εγχείρημα γεννήθηκε όταν ο Alexandre Arnault, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος στους τομείς προϊόντων και επικοινωνίας στου Tiffany & Co., ανήρτησε τη φωτογραφία μιας κατά παραγγελίαν σχεδιασμένης ερμηνείας του δικού του CryptoPunk #3167 και τράβηξε την προσοχή του Deepak Thapliyal, διευθύνοντος συμβούλου της Chain, ο οποίος επικοινώνησε αναζητώντας συνεργασία.
Να σημειωθεί ότι τα αρχικά NFT αντιστοιχούν στη φράση “non-fungible token”, που σημαίνει μη-ανταλλάξιμη μάρκα, με τη μάρκα να αντιστοιχεί σε ένα υποκατάστατο νομίσματος, όπως το Bitcoin. Σε αντίθεση όμως με το Bitcoin που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις περίπου σαν το κανονικά χρήμα, κάθε NFT είναι μοναδικό. Έστω με τεχνητό τρόπο καθώς, ουσιαστικά, πρόκειται για έναν κώδικα που λέει ότι σου ανήκει κάτι, π.χ. ένα έργο τέχνης.