YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR? ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΟΥΤΡΑ ΤΑ ΕΙΔΕΣ?
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα talent και celebrity shows. Απλά αυτά κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος πάει εκεί να ξεφτιλιστεί το κάνει με δική του ευθύνη και αξιολόγηση του πόσο είναι διατεθειμένος να κάνει τον καραγκιόζη προκειμένου να τον παίξουν τα media. Το πρόβλημα μου είναι τα δύο μέτρα και σταθμά αυτών που συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή όσον αφορά την τέχνη και τη σόουμπιζ. Ο Φιλιππίδης νομίζει ότι είναι ο Λόρενς Ολιβιέ, ο Φασουλής θεωρεί πως σκηνοθετικά είναι ένας θρύλος συνδυάζοντας δελφινάριο, λυρική και βλάχικο γάμο, ενώ αμφότεροι στις συνεντεύξεις τους δεν διστάζουν να προβάλλουν ενίοτε και επιθετικά το προφίλ του προβληματισμένου καλλιτέχνη που δε δέχεται καμία (αλλά εν προκειμένω ασκεί) κριτική και παλεύει κόντρα στη αγοραία αισθητική, την οποία εν προκειμένω υπηρετούν. Το μόνο σίγουρο είναι πως μετά από αυτό, σαφέστατα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να ασκήσουν κριτική στον Μάρκο Σεφερλή για αισθητική. Αν μη τι άλλο φοράει καλύτερες περούκες. Ο Νίκος Μουτσινάς, άλλος υπεράνω κριτικής που σαρκάζει τους πάντες σαν Μαρία Αντουανέτα, επιστρέφει στον αισθητικό υπέρηχο της παραίσθησης του προσωπικού του μεγαλείου ενώ η Kατερίνα Παπουτσάκη, ιέρεια της υποκριτικής που γαλουχείται σε γαρουφαλοπίστα (μολόνοτι πιο συμπαθής από όλους τους παραπάνω) κοιτάζοντας με θλίψη το ότι κανείς δεν παίζει τα σίριαλ της σε επανάληψη, αποφάσισε να επωμιστεί κι αυτή το ρόλο του κριτή μέσα από τις πολυπολιτισμικές της εμπειρίες, σπάζοντας πλάκα όπως και οι υπόλοιποι με το πρόβλημα ανεργίας που αντιμετωπίζουν ξεχασμένοι από το Θεό σταρ όπως ο Βαλάντης (θέλω να τον δω να κάνει τη Ραφαέλα Καρά). Στην παρουσίαση του συγκεκριμένου επαρχιακού λούνα παρκ, η Μαρία Μπεκατώρου κάνει χαμογελαστά αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους: Tην πορτατίφ λαμπάδα – πριγκίπισσα (μεστωμένη) Μπάρμπι που ακόμα προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ του ότι οι ταινίες της Αλίκης δεν είναι ντοκιμαντέρ.