Maserati GranCabrio Folgore: Η εξαίρεση
O συνδυασμός του υψηλότερου βάρους που συνεπάγεται η ηλεκτροκίνηση και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ενός cabrio μοντέλου δεν είναι και ο πλέον ιδανικός εξ ου και έχουν υπάρξει ελάχιστες αντίστοιχες απόπειρες.
Η Maserati ωστόσο δείχνει να θέλει να ανατρέψει τα δεδομένα και τα στεγανά σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση, εξελίσσοντας την ηλεκτρική έκδοση της GranCabrio η οποία όπως και η coupe έκδοση θα υιοθετήσει τα διακριτικά Folgore.
Εκτός από τα διακριτικά Folgore, η GranCabrio θα φιλοξενήσει στην αθέατη πλευρά της την ίδια τεχνολογία με την κλειστή ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία έγκειται στην παρουσία μιας τριπλέτας ηλεκτρικών μοτέρ και μιας αρχιτεκτονικής 800 Volt.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ανοιχτής έκδοσης, οι κατασκοπικές λήψεις αποκαλύπτουν μια υφασμάτινη οροφή και φυσικά την παντελή απουσία απολήξεων για την εξάτμιση που προδίδουν και την τεχνολογική ταυτότητα της έκδοσης. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικά σμιλεμένοι τροχοί των 20 και 21 ιντσών ενώ, αντίστοιχο είναι και το σκεπτικό σχεδίασης του μπροστινού προφυλακτήρα αλλά και των μικρότερων εισαγωγών αέρα.
Όπως και η κλειστή έκδοση, η GranCabrio Folgore θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ μπροστά και δύο ηλεκτρικά μοτέρ πίσω με θεωρητική συνδυαστική ισχύ 1.200 ίππων. Στους τροχούς με την παρέμβαση ενός σοφιστικέ συστήματος διαχείρισης ροπής φτάνουν οι 760 ίπποι.
Τα τρία μοτέρ τροφοδοτούνται από μπαταρία 92,5 kWh σε διάταξη «Τ» η οποία ευνοεί στη διατήρηση των αναλογιών του grand tourer και στην εξασφάλιση μιας τοποθετημένης κοντά στο έδαφος θέσης οδήγησης.
Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 Volt, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί με τάση έως και 270 kW. Σε κάθε περίπτωση, το βάρος αναμένεται να υπερβεί τα 2.260 κιλά της GranTurismo Folgore, κάτι που αναμένεται να έχει επίπτωση τόσο στην αυτονομία όσο και στις επιδόσεις της ανοιχτής έκδοσης.
Στην περίπτωση του coupe πάντως τα αντίστοιχα μεγέθη διαμορφώνονται σε 450 χλμ. και σε 2,7 δευτερόλεπτα σε ό,τι αφορά την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα. Όποιο και να είναι το τίμημα της ανοιχτής έκδοσης αναφορικά με τις επιδόσεις, δεν πρόκειται πάντως να αλλοιώσει τον καταιγιστικό χαρακτήρα του μοντέλου.